تصاویر منتشر شده از تنبیه بدنی یک دانش آموز، مربوط به هند است

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش پس از انتشار تصاویر دردناک تنبیه بدنی دانش آموز در شبکه های مجازی گفت: این تصاویر دو سال پیش در یکی از مدارس هندوستان و در این استان گرفته شده است. در عین حال اداره کل اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش توضیحات لازم را در این زمینه ارائه کرد.

آموزش: عکس هایی از تنبیه بدنی یک دانش آموز در هند منتشر شد

ساینس بلاگ:

چند روز پیش ویدئویی با تصاویری دلخراش از تنبیه بدنی دانش آموز در کلاس درس در اینترنت منتشر شد که احساسات بسیاری از شهروندان را جریحه دار کرد.

حسین صادقی امروز (جمعه) در گفتگو با خبرنگار جامعه ایرنا پس از انتشار تصاویری دلخراش از تنبیه بدنی دانش آموز در فضای مجازی اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش متعهد به حفظ آبرو و حیثیت معلمان و معلمان است. تدریس و آموزش بر امنیت تاکید داشت. امنیت جسمی و روحی دانش آموزان در جامعه ایجاب می کند که کاربران فضای مجازی بدون توجه به صحت و سقم مسائل مربوط به آموزش از انتشار اخبار و تصاویر منفی و مخالف در فضای مجازی خودداری کنند برای خانواده بزرگ آموزش و پرورش کشور و خانواده های محترم

وی افزود: بی شک همه نهادهای وزارت آموزش و پرورش در تلاش هستند تا فضایی راحت آرام و بدون استرس را برای تعلیم و تربیت فرزندان ایران اسلامی فراهم کنند تا آینده کشور بهتر شود خالق به سوی پیروزی راه پیشرفت و توسعه کشور است. اجازه نخواهند داد عده ای با اقدامات شیطانی خود آرامش نظام آموزشی را بر هم بزنند و به قداست شغل معلمی لطمه بزنند و به مقام والای معلمان عزیز لطمه بزنند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: خواهشمند است اخبار مربوط به وزارت آموزش و پرورش را از طریق پورتال وزارت آموزش و پرورش به آدرس https://medu.gov.ir دنبال کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تصاویر منتشر شده از تنبیه بدنی یک دانش آموز، مربوط به هند است" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تصاویر منتشر شده از تنبیه بدنی یک دانش آموز، مربوط به هند است"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه