نظارت پلیس فتا بر تخلفات سایبری مرتبط با امتحانات نهایی

رییس پلیس فاتی فرجا از آغاز همزمان امتحانات نهایی دانش آموزان خبر داد. موضوع فروش آگهی و یا ارایه سوالات امتحان نهایی در گروه های ویژه عملیاتی پلیس سایبری کشور در حال بررسی است.

پلیس فتا جرایم سایبری مربوط به امتحانات نهایی را رصد می کند

ساینس بلاگ:

سردار وحید مجید با اشاره به اینکه در تقویم عملیاتی پلیس فتا نظارت بر امتحانات نهایی مدارس وجود دارد، گفت: این طرح عملیاتی در چارچوب کارگروه های ویژه در تمامی رده های پلیس فتا است که مسیولیت انواع جرایم جنایی را بر عهده دارند. و موارد مشکوک عناوین نظارتی دارند. مانند تبلیغات و طرح سوال و تحریک احساسات عمومی و غیره.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از ده مورد از سوی پلیس با عاملان این گونه جرایم و رسیدگی به تمامی مراحل مکشوفه و همچنین رسیدگی به شکایات قضایی و قضایی انجام شده است که خوشبختانه بر این اساس این موارد است پلیس دریافت کرده است. هیچ موردی مبنی بر افشای زودهنگام سوالات یافت نشد و تمامی تبلیغات مجرمان سایبری با هدف تقلب از متقاضیان یا ایجاد شایعات و شبهات نادرست در مورد صحت امتحانات اخیر است. دانش آموزان.

رییس پلیس فتا کشورمان به دانش آموزان و خانواده هایشان توصیه کرد به این تبلیغات جعلی توجه نکنند. همچنین والدین فعالیت تحصیلی و فضای مجازی فرزندان خود را در روزهای مذکور رصد کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نظارت پلیس فتا بر تخلفات سایبری مرتبط با امتحانات نهایی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نظارت پلیس فتا بر تخلفات سایبری مرتبط با امتحانات نهایی"، کلیک کنید.