کشف 700 تن مواد غذایی فاسد و پلمب

کشف 700 تن مواد غذایی فاسد و پلمب

ساینس بلاگ:

بهرام عین اللهی در نشست خادمان مردم در حوزه سلامت در دارالشفایی حرم امام رضا (ع) گفت: در مشهد و امام رضا (ع) به میهمانان نوروزی خدمات ارایه می کنند و خوشبختانه در هر یک از آنها آمادگی بالایی برای ارایه خدمات به موقع به بیماران وجود دارد.

وی افزود: این نیروها خدمات بستری خوبی به زایران و مجاوران نیازمند ارایه می کنند و در صورت وجود شرایطی که نیاز به بستری داشته باشد، بلافاصله بیمار در صورت نیاز به بیمارستان های دیگر منتقل می شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توضیح داد: دارالشفاء امام(ع) در حوزه درمان کمک های گسترده ای به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می کند و خاطرنشان کرد: سیاست وزارت بهداشت این است. از قسمت های مختلف مجموعه از جمله آزمایشگاه پشتیبانی می کند. که بار مراجعات به بیمارستان ها را کاهش داد و به بسیاری از موارد ویزیت بیماران پاسخ داد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: در آزمایشگاه دارالشفاء امام(ع) کارهای خوبی انجام شده است، اما این نهاد نیز نیازمند تغییر و به روز رسانی برخی تجهیزات آزمایشگاهی است و گفت: در این راستا لازم به ذکر است وی در سفر قبلی خود به مشهد در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی حجت الاسلام مراوی بر حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دارالشفا تاکید کرد. این آلات مجموعه امام (ع) به سرعت آماده و در اختیار این مجموعه قرار گرفت.

عین الله گفت: از ابتدای طرح نوروزی امسال تا امروز یک میلیون و پانصد هزار نفر به مراکز اورژانس مراجعه کردند که از این تعداد 270 هزار نفر بستری شدند. همچنین 85000 عمل جراحی انجام شد که 20000 مورد آن اورژانس بود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون 80 هزار بیمار از طریق اورژانس 115 به بیمارستان ها اعزام شده اند که 60 هزار نفر از آنها عمومی، داخلی، سکته مغزی، قلبی و مغزی و 20 هزار نفر نیز جاده ای هستند. با توجه به تصادفات و ایجاد ایستگاه های جاده ای اورژانس 115، مسافرانی که در حین سفر دچار مشکل می شوند، می توانند برای دریافت خدمات اورژانسی و پزشکی لازم به نزدیک ایستگاه مراجعه کنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: در طول سال خدمات فوریت های پزشکی و غیراورژانسی را در بیمارستان ها ارایه می کنیم، اما در ایام نوروز تمرکز زیادی روی خدمات اورژانسی است و به همین دلیل است که پزشکان، پرستاران و سایر کادر درمانی. باید طبق برنامه در محل خدمات حضور داشته باشد. همچنین در این ایام عملیات غیر فوریتی انجام نمی شود و این کار به تعطیلات نوروزی موکول شده است.

عین اللهی نگاه به مسایل بهداشتی در نوروز را یکی از موضوعات مهم و مهم دانست و گفت: در این راستا حدود 710 هزار نفر توسط دستگاه های خدمات رسان در مراکز مختلف و مناطق مسکونی ویزیت شده اند. پذیرایی و … بیش از 700 هزار کیلوگرم مواد غذایی بد و غیرقابل استفاده کشف و معدوم شد و علاوه بر این 2300 متخلف بهداشتی و صاحبان این مراکز مورد رسیدگی و تعقیب قرار گرفتند و به مراجع قضایی معرفی شدند.

گفتنی است وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز پس از بازدید از حرم مانور از دارالشفاء امام(ره)، پایگاه اورژانس طبرسی، قرارگاه غدیر و پایگاه عملیاتی مرکز خدمات مسافرتی مشهد بازدید کرد. رضوی رضا (ع) بر ارایه بهترین، موثر و با کیفیت ترین خدمات در حوزه سلامت تاکید کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف 700 تن مواد غذایی فاسد و پلمب" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف 700 تن مواد غذایی فاسد و پلمب"، کلیک کنید.