تسلیت وزیر ورزش و جوانان در پی درگذشت محمد توکل

تسلیت وزیر ورزش و جوانان در پی درگذشت محمد توکل

کیومرث هاشمی در پیامی درگذشت دکتر محمد توکل از چهره های ماندگار کشتی ایران را تسلیت گفت.

به گزارش ساینس بلاگ و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

فقدان «دکتر محمد توکل» که بسیاری از سال های زندگی اش را در عرصه ی مدیریتی کشتی ایران و جهان با خدمات باارزش سپری کرد، موجب تاثر و تالم است.

زنده یاد دکتر محمد توکل با فعالیت در مسیولیت های ریاست فدراسیون کشتی، عضو هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی و رییس کمیته ی پزشکی فیلا نمادی از یک مدیر توانمند، متخصص و متعهد بود و عملکرد درخشان آن فقید سعید، از او یک چهره ی برجسته و ماندگار برای کشورمان در ابعاد جهانی ساخت که مایه ی مباهات بوده است.

با گرامیداشت یاد و خدمات ارزشمندی که در رشته کشتی از خود بر جای گذاشت، این مصیبت بزرگ را به خاندان محترم و بازماندگان گرامی اش، جامعه ی پرافتخار کشتی و ورزش دوستان تسلیت می گویم و برای این بزرگوار از خداوند منان طلب صبر و سلامتی و برای روح آن تازه عزیز سفرکرده به دنیای باقی طلب آمرزش، رحمت و آرامش دارم.

به گزارش ساینس بلاگ، مراسم خاکسپاری دکتر توکل فردا پنجشنبه ساعت 11 صبح در بهشت زهرا برگزار می شود و در قطعه 112 ردیف 700 شماره 13 بهشت زهرا به خاک سپرده خواهد شد.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تسلیت وزیر ورزش و جوانان در پی درگذشت محمد توکل" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تسلیت وزیر ورزش و جوانان در پی درگذشت محمد توکل"، کلیک کنید.