دستورات دادستانی درباره ورزشگاه آزادی/ خرید بلیط بیش از ظرفیت از سوی زنان با کدملی پدر و برادر

دستورات دادستانی درباره ورزشگاه آزادی/ خرید بلیط بیش از ظرفیت از سوی زنان با کدملی پدر و برادر

ساینس بلاگ:

ولی الله محبوبی پس از بازدید از این ورزشگاه در چند ماه گذشته با اشاره به وضعیت فعلی ورزشگاه آزادی گفت: در هفتمین روز از ماه مارغومی 1402 به منظور تامین حقوق مردم و حقوق مردم. مردم جلسه استماع معاونان رئیس جمهور در زمان مقرر انجام شد. پیشگیری از وقوع جرم، دادسرای عمومی و ورزشگاه انقلاب تهران در سالن اجتماعات ساخته شد. در این جلسه تضییع حقوق مردم به ویژه بازار سیاه بلیت، مدیریت صحیح و احترام و ازدحام جمعیت، عرضه و مصرف گسترده مواد دخانی در ورزشگاه آزادی در زمان برگزاری مسابقه فوتبال، سلامت و بهداشت عمومی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. و غیره مورد بحث قرار گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: در این دیدار استاندار تهران، رئیس اداره محکومیت شهرات تهران، فرمانده پلیس پیشگیری از فتنه، رئیس اداره ورزش و جوانان استان تهران و رئیس کل دادگستری استان تهران حضور داشتند. رئیس اداره جوانان نیز شرکت کرد. شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، شهردار منطقه 22 تهران، مدیرکل استاندارد استان تهران، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، رئیس پلیس راهور فتح و بهبود وضعیت موجود در ورزشگاه آزادی. کیفیت خدمات رسانی به ارباب رجوع در حوزه های مختلف بهداشتی، بهداشتی، استانداردها، حفظ نظم، مدیریت ترافیک که یکی از الزامات حقوق عمومی است انجام شد.

محبوبی با اشاره به دستورات قضایی صادر شده پس از این جلسه گفت: به منظور افزایش خدمات عمومی، بهداشت و ایمنی مقرر شد با بازدیدهای مستمر و مستمر از مرکز بهداشت شمال غرب 1، ورزشگاه، مشکلات بهداشتی و تهدیدی حل شود. مراتب را کتباً به اطلاع مدیران ورزشگاه و همچنین به دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲۶ تهران (جرایم پزشکی) برساند. همچنین مدیر ورزشگاه آزادی موظف است در سفر مسئولان بهداشتی و درمانی همکاری لازم را داشته باشد و تسهیلاتی را برای سفر به ورزشگاه فراهم کند.

وی افزود: بنشاد، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و مدیر ورزشگاه آزادی؛ بهداشت و سلامت عمومی و ارائه خدمات پذیرایی کافی با افزایش پرسنل، گسترش امکانات و خدمات و جلب رضایت بیشتر مشتریان.

عدم حضور اتوبوس در ورزشگاه آزادی

محبوبی خاطرنشان کرد: با توجه به حضور بانوان در ورزشگاه برای تماشای مسابقات و با توجه به شرایط و پروتکل های اعلام شده از سوی مسئولان مربوطه و بر اساس گزارش پلیس پیشگیری به دلیل کمبود اتوبوس احتمال وقوع جرائم بیشتر است متعهد شد. مقرر شد استانداری تهران در خصوص تخصیص اتوبوس و افزایش تعداد مکاتبات و پیگیری های لازم را انجام دهد و گزارش به دادستانی تهران ارسال شود. شرکت واحد اتوبوسرانی و شهرداری تهران موظف به همکاری می باشند.

معاون کمیته حقوق عمومی و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب تهران تاکید کرد: همچنین مقرر شد نظم و امنیت بیشتر برقرار شود و از تردد اقلام ممنوعه، وسایل اشتعال زا، دخانیات و غیره جلوگیری شود. نظارت و جلوگیری از ورود دخانیات به ورزشگاه، برقراری نظم و راهنمایی سریع و مناسب مردم، ظرف یک هفته مشکلات و پیشنهادات خود را به دادستانی تهران ارسال کنند.

وی با اشاره به دستورات قضایی دیگری که پس از بازدید از ورزشگاه آزادی صادر شد، گفت: مقرر شد با دریافت گزارش هایی مبنی بر ممنوعیت تبلیغات دخانیات به دادسرای عمومی و انقلاب (جرایم پزشکی) مراجعه شود. فوری در مورد ورزشگاه آزادی. همچنین شهرداری منطقه 22 تهران، سلامت شمال غرب 1، پلیس پیشگیری و … ظرف یک هفته گزارش ارسال می شود. شهرداری های منطقه 22 مسئول هماهنگی و گزارش دهی هستند.

محبوبی با اشاره به اقداماتی که در حوزه های کنترل ترافیک، مدیریت ترافیک شهری و تسهیل ترافیک ورودی و خروجی به ورزشگاه انجام شده است، افزود: با توجه به توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور شرکت تاسیس شد. پیشنهاد طباقی برای احداث پارکینگ، گزارش خود را ارائه و راهکارهایی را به دادستانی تهران ارائه کرد. همچنین شهردار منطقه 22 تهران از واحدهای ساخته شده در پارکینگ ورزشگاه آزادی بازدید و از نتایج انجام اقدامات قانونی لازم و بررسی پروانه های ساخت گزارش داد.

معاون دادستان کل تهران ادامه داد: بر اساس گزارش پلیس راهنمایی و رانندگی از 22 جای پارک موجود در ورزشگاه تنها 8 جای پارک در حال استفاده است و شرکت تعمیر و نگهداری در زمینه حفاظت و نظارت بر ورزشکاران در این ورزشگاه فعالیت خواهد کرد. علت این امر را در گزارشی مبسوط به دادسرای تهران توضیح دهید. مقرر شده است که پلیس راهنمایی و رانندگی فاریاب نسبت به افزایش علائم جاده ای، نصب تابلوی شماره پارکینگ در ابتدای بزرگراه، شناسایی مشکلات و رفع آنها و ارائه پیشنهادات تحقیقاتی به دادستانی تهران اقدام کند.

به گفته وی، مشخص شده است که پلیس مبارزه با فتنه، یگان ویژه، یگان امداد و نجات، پلیس راهنمایی و رانندگی و سایر یگان های مرتبط، حراست ورزشگاه آزادی و فدراسیون فوتبال؛ تشکیل جلسه هماهنگی و انجام اقدامات لازم با طرح موضوعات مطرح شده در جلسه از قبیل ساعات کار پارکینگ و گزارش نتایج.

محبوبی افزود: استاندار تهران بر فراهم شدن شرایط استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و افزایش تعداد اتوبوس ها برای تردد، جلوگیری از عدم استفاده از وسایل نقلیه شخصی، مکاتبه و هماهنگی با مراجع ذیربط تاکید کرد. همچنین مقرر شد شهردار منطقه ۲۲ تهران پیشنهاد اختصاص زمین جدید برای پارکینگ را بررسی کند. گزارش و راهکارهای پیشنهادی خود را به دادسرای تهران ارسال کنید.

وی افزود: تصمیم دیگر این بود که شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با سازمان لیگ هماهنگی لازم را انجام دهد تا در زمان فروش بلیت ورودی ورزشگاه، پارکینگی فراهم شود. شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و مدیر ورزشگاه آزادی نسبت به تعریض و تعریض گیت های پارکینگ و افزایش ورودی ها و گزارش نتیجه اقدام کنند.

خانم ها بلیت ورزشگاه را با کد پدرشان می خرند

وی افزود: بر اساس گزارش دریافتی، تعداد بلیت های اختصاص داده شده برای بانوان بین 500 تا 1000 بلیت است و برخی از بانوان پس از رسیدن به سقف ظرفیت تعدادی از بانوان، بلیت را از طریق کد ملی پدر یا برادر خود و از طریق گیت الکترونیکی خریداری می کنند : این موضوع باعث تجمع و سردرگمی می شود لذا فرمانداری تهران مکاتبات و هماهنگی های لازم را در خصوص تایید دقیق مشتری و سایر اقدامات انجام داده و نتیجه را گزارش نماید.

محبوبی گفت: مقرر شد تا یک هفته دیگر تیم های فنی برای بررسی استاندارد مجموعه ورزشی آزادی اعزام و نتایج را گزارش کنند. منطقه 22 تهران با تشکیل جلسه و دعوت از اعضای پدافند غیرعامل و سازماندهی شده کسبه مزاحم و سایر مسئولان ذیربط برای بررسی تعداد زیادی از دستفروشان و چاره اندیشی و گزارش نتایج تشکیل شد.

معاون دادسرای عمومی و انقلاب تهران گفت: به منظور جلوگیری از انگیزه عمومی اهالی اطراف ورزشگاه آزادی جلسه ای با شرکت توسعه و حراست بیست و دوم برگزار شد. شهرداری منطقه تهران انجام دهد وی با مدیر اماکن ورزشی کشور و استادیوم آزادی به بررسی مسائل مربوط به ورزشگاه پرداخت و در خصوص آوارهای جاده های شهری، نخاله های ورزشگاه، جلوگیری از آسیب به المان های شهری، ایستگاه های اتوبوس، پل عابر پیاده و برق گفت و گو کرد. او در مورد پایان صحبت کرد. ، آلودگی بصری (برش نرده) و اقدام لازم و گزارش نتایج.

وی گفت: همچنین مقرر شد با دعوت از سازمان آتش نشانی منطقه 22 تهران و سازمان های امنیتی و سایر ارگان های ذیربط کمیته ایمن سازی ساختمان های ناایمن تشکیل و نسبت به ارزیابی ایمنی و نتایج آن اقدام شود مجموعه ورزشی آزادی و فدراسیون های اطراف.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستورات دادستانی درباره ورزشگاه آزادی/ خرید بلیط بیش از ظرفیت از سوی زنان با کدملی پدر و برادر" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستورات دادستانی درباره ورزشگاه آزادی/ خرید بلیط بیش از ظرفیت از سوی زنان با کدملی پدر و برادر"، کلیک کنید.