نقد و بررسی میکروفون بویا مدل BY-DM100

میکروفون بویا مدل BY-DM100 یک میکروفون همه جهته روی دوربین است که به طور ویژه برای دوربین جیبی DJI Osmo طراحی شده است. این بهبود قابل توجهی در صدا برای ضبط ویدیو به ویژه در مقایسه با میکروفون داخلی Osmo Pocket شما فراهم می کند. میکروفون بویا مدل BY-DM100 مناسب برای خبرنگاران سیار وبلاگ نویسان می باشد.

خرید میکروفون بویا مدل BY-DM100

میکروفون BY-DM100 Boya به راحتی قابل نصب و اتصال به درگاه USB Type-C Osmo Pocket است و دارای یک کپسول میکروفون همه جهته است که صدا را از اطراف دوربین گرفته و به طور یکنواخت ضبط می کند. میکروفون نسبت سیگنال به نویز بسیار خوبی را ارائه می دهد که باعث ضبط بهتر با نویز کمتر می شود و مبدل آنالوگ به دیجیتال قادر به ضبط در 24 بیت / 96 کیلوهرتز است.

خرید میکروفون بویا مدل BY-DM100

میکروفون بویا مدل BY-DM100 سبک و جمع و جور

میکروفون بویا مدل BY-DM100 نیازی به باتری ندارد و دارای شیشه جلو فوم و شیشه جلو چرم برای کاهش صدای باد است.

برای خرید شخصی میکروفون بویا مدل BY-DM100 با فروشگاه های اینترنتی تماس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفون بویا مدل BY-DM100" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفون بویا مدل BY-DM100"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه