نقد و بررسی میکروفون بویا مدل BY-BM3032

میکروفون Boya BY-BM3032 یک میکروفون خازنی سبک و جمع و جور است که برای ارائه کیفیت صدای بهتر برای ویدیوهای YouTube مصاحبه ها وبلاگ ها و سایر برنامه های ویدیویی با دوربین های DSLR و بدون آینه طراحی شده است.

خرید میکروفون بویا مدل BY-BM3032

میکروفون بویا مدل BY-BM3032 از پلاستیک ABS ساخته شده و دارای ضربه گیر یکپارچه برای جذب ارتعاشات تولید کننده صدا می باشد. شوک مستقیماً به پایه کفش دوربین شما متصل می شود و همچنین دارای یک نخ 1/4-20 در پایین برای سه پایه ها و سایر گزینه های نصب است. دو باتری قلمی میکروفون را تا 30 ساعت تغذیه می کند.

میکروفون Boya BY-BM3032 دارای یک الگوی قطبی فوق کاردیوئید است که ضبط صدا را محکم در جلوی میکروفون متمرکز می کند و نویز پس زمینه به میزان قابل توجهی نسبت به میکروفون دوربین همه جهته کمتر است. میکروفون دارای سه تنظیم افزایش (10- 0 و +20 دسی بل) است بنابراین می توانید سطح مناسب را برای مدل دوربین خود بدون بارگذاری بیش از حد ورودی یا ارسال سیگنال خیلی ضعیف یا صدای خش خش زیاد به دوربین تنظیم کنید. همچنین می توانید کانال مناسب را با صدای کمتر 10 دسی بل به عنوان ایمنی ضبط کنید – اگر سطح در کلیپ های اصلی باشد.

خرید میکروفون بویا مدل BY-BM3032

یک فیلتر بالاگذر با دو تنظیم فرکانس به شما امکان می دهد فرکانس های پایین ناخواسته را از واحدهای تهویه مطبوع و سایر پارازیت های فرکانس پایین فیلتر کنید. برعکس گزینه تقویت فرکانس بالا +5dB صدا را روشن می کند تا فرکانس های بالاتری را که هنگام عکاسی در فضای باز با شیشه جلوی پوشیده از مو از دست می دهند جبران کند. همچنین شامل یک شیشه جلو فوم برای ضبط در داخل خانه است. میکروفون شاتگان بویا BY-BM3032 دارای کابل 3.5 میلی متری TRS است که برای اتصال به دوربین ها دوربین های فیلمبرداری و ضبط صدا وصل شده است.

برای خرید شخصی میکروفون بویا مدل BY-BM3032 با فروشگاه های اینترنتی تماس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفون بویا مدل BY-BM3032" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفون بویا مدل BY-BM3032"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه