خروج دومین زندان از کرج در دستور کار

خروج دومین زندان از کرج در دستور کار
ساینس بلاگ:

ˈعلیرضا رحیمی محمودآبادیˈ روز یکشنبه در نشست تخصصی اعضای کمیسیون شهرسازی و معماری شورای عالی استان ها که به میزبانی کرج برگزار شد افزود: از ابتدای سال گذشته تاکنون چهار زندان کرج و وجود دارد. در فردوس استان البرز و زندان رجیشاه توسط دستگاه قضایی پلمپ شد.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود در آینده نزدیک شاهد انتقال زندان دوم کرج به خارج از استان البرز باشیم.

رحیمی محمودآبادی با اشاره به اهمیت طرح تفصیلی کرج گفت: در صورت اجرایی شدن طرح تفصیلی جدید کرج باید رویکرد اجتماعی داشته باشد. این رویکرد باید به جایی برسد که بتوانیم بگوییم شهر یک موجود زنده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی به آغاز ساخت اولین مسیر پیاده روی شهر کرج اشاره کرد و افزود: این مسیر تاریخی و مذهبی می تواند نقش مهمی در توسعه شهر داشته باشد.

رحیمی محمودآبادی گفت: کرج سرانه مسکن ندارد ضمن اینکه در حوزه های درمانی ورزشی هنری و خدماتی با کمبود مواجه است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خروج دومین زندان از کرج در دستور کار" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خروج دومین زندان از کرج در دستور کار"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه