جذب نیروی متخصص در معاونت فرهنگی و اجتماعی

جذب نیروی متخصص در معاونت فرهنگی و اجتماعی

به گزارش خبرگزاری ساینس بلاگ استان سمنان سرهنگ علی بصیری در تکمیل جزئیات این خبر اظهار داشت: معاونت فرهنگی و اجتماعی استان در نظر دارد به منظور تقویت و تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین علاقه مندان و متقاضیان مرد اقدام به جذب نیروهای متخصص به صورت پیمانی کند.

 وی افزود: رشته های مورد نیاز برای استخدام فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی و بالاتر شامل جامعه شناسی خبرنگاری و رسانه علوم ارتباطات و حوزه فضای مجازی در رسته معارف و رشته های تحصیلی مستندسازی تصویر برداری و عکاسی تدوین کارگردانی و گرافیک در رسته هنر است.

 معاون فرهنگی و اجتماعی استان خاطرنشان کرد: علاقه مندان با داشتن شرایط تحصیلی و یا تخصصی که گفته شده برای دریافت راهنمایی بیشتر می توانند به آدرس این معاونت واقع در خیابان طالقانی جنب کلانتری ۱۱ شهداء مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های ۲۱۸۲۴۵۵۵ و ۲۱۸۲۴۵۰۵ تماس حاصل نمایند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جذب نیروی متخصص در معاونت فرهنگی و اجتماعی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جذب نیروی متخصص در معاونت فرهنگی و اجتماعی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه