نقد و بررسی میکروفون Rode Wireless Go II

میکروفون Rode Wireless Go II

میکروفون Rode Wireless Go II که Wireless GO اصلی را به فیلمبرداران تلفن همراه ولوگرها و روزنامه نگاران تعمیم می دهد اطمینان و سرعت صدای بی سیم را با به روز رسانی هایی که امکان ضبط دوگانه ضبط داخلی برد فوق العاده گسترده و گزینه های خروجی انعطاف پذیر را فراهم می کند مستقل از سطح تجربه یا دستگاهی که روی آن ضبط می کنند.

میکروفون Rode Wireless Go II با انتقال دیجیتال ایمن 2.4 گیگاهرتز سری IV عملکرد آسان و میکروفون های داخلی (میکروفون های دستشویی به طور جداگانه فروخته می شوند) با فشار دادن یک دکمه آماده کار است.

قیمت میکروفون Rode Wireless Go II

با دانستن اینکه میکروفون Rode Wireless Go II صدایی باکیفیت با برد 656 فوت ارائه می دهد می توانید روی عکس برداری تمرکز کنید. هیچ منو یا شماره گیری پیچیده ای وجود ندارد فقط عملکرد ساده و روشن و یک صفحه نمایش LCD روشن و آموزنده که آنچه را که باید ببینید را به شما نشان می دهد.

وقتی برای کارهای بیشتر آماده شدید از برنامه همراه Rode برای دسترسی به مجموعه ویژگی های قدرتمند و سفارشی کردن گسترده تنظیمات استفاده کنید.

میکروفون Rode Wireless Go II را سفارشی کنید

حالت ضبط “همیشه”: وقتی این حالت فعال باشد فرستنده به محض روشن شدن شروع به ضبط صدا می کند. صرف نظر از وضعیت گیرنده تا زمانی که خاموش نشود به ضبط ادامه می دهد. این به این معنی است که از لحظه روشن شدن فرستنده ضبط مداوم خواهید داشت که آن را برای استفاده از میکروفون Rode Wireless Go II به عنوان یک ضبط صحرایی مستقل ایده آل می کند.

توجه داشته باشید که در این حالت عملکرد بی صدا بر ضبط تعبیه شده تأثیری نمی گذارد (اگرچه همچنان انتقال بی سیم را قطع می کند). زمانی که Wireless GO II بر روی آخرین سیستم عامل باشد این حالت ضبط پیش فرض خواهد بود.

میکروفون Rode Wireless Go II را بخرید

حالت ضبط پشتیبان: هنگامی که این حالت فعال باشد فرستنده با اتصال به گیرنده شروع به ضبط صدا می کند. هنگامی که گیرنده خاموش است ضبط متوقف می شود.

این به این معنی است که اگر سیگنال در نقطه ای کاهش یابد یا اگر ضبط را در دستگاه خود فراموش کنید زمانی که اتصال بی سیم فعال بود یک ضبط پشتیبان خواهید داشت.

خاموش: خاموش کردن عملکرد ضبط به این معنی است که فرستنده صدا را ضبط نمی کند. ضبط های موجود تا زمانی که به صورت دستی با استفاده از Rode Central حذف نشوند روی دستگاه باقی خواهند ماند.

پدهای ورودی فعال فرستنده دارای حالت حساسیت کم برای جلوگیری از اعوجاج هنگام کار با بلندگوها هستند.

کاهش نور LED برای فرستنده ها دید بهینه را در هر محیط عکسبرداری امکان پذیر می کند.

عملکرد دکمه روشن/خاموش فرستنده را تغییر دهید تا ورودی را قطع کنید یک نشانگر روی ورودی برد بگذارید یا دکمه را غیرفعال کنید.

میکروفون Rode Wireless Go II مجهز به یک بوم همه جهته با کالیبر بالا از پیش قطبی شده و تعبیه شده در بدنه جمع و جور فرستنده صدایی با کیفیت بالا را بدون نیاز به میکروفون جداگانه ارائه می دهد (میکروفون های خارجی قابل جدا شدن اختیاری هستند).

الگوی قطبی همه جهته کپسول داخلی دریافت صدای قابل اعتماد را تضمین می کند حتی اگر قرارگیری میکروفون ایده آل نباشد. صدای سوژه شما با وضوح قابل فهم و سازگاری ضبط می شود.

در پایان به اطلاع می رسانیم که می توانید برای اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین های کانن با کارشناسان ما در فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفون Rode Wireless Go II" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفون Rode Wireless Go II"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه