گریز از مصدومیت؛ اعلام آمادگی نیمار برای تقابل با استقلال و پرسپولیس

گریز از مصدومیت؛ اعلام آمادگی نیمار برای تقابل با استقلال و پرسپولیس
آفتاب نیوز :

نیمار ستاره برزیلی تیم فوتبال الهلال عربستان در تاریخ ۱۹ اکتبر ۲۰۲۳ در جریان بازی تیم ملی کشورش برابر اروگوئه در رقابت های انتخابی جام جهانی دچار پارگی رباط صلیبی شد.

این آسیب پس از برخورد او با «نیکولاس د لا کروز» هافبک تیم حریف اتفاق افتاد و به دنبال این مصدومیت در ۲ نوامبر تحت عمل جراحی قرار گرفت و از آن زمان تا کنون در در هیچ مسابقه ای به میدان نرفته است.

این بازیکن برزیلی تا پیش از مصدومیتش در ۵ بازی برای الهلال به میدان رفت و در مجموع ۳۶۸ دقیقه بازی کرد (۳ بازی در لیگ و ۲ بازی در مسابقات آسیایی) که در این بازی ها یک گل برابر نساجی به ثمر رساند و ۳ پاس گل هم ثبت کرد.

پایگاه خبری «ESPN» اسپانیا در خبری اعلام کرد که مصدومیت نیمار به پایان رسیده است و این بازیکن برای دیدار آتی الهلال برابر العین در لیگ نخبگان آسیا می تواند با تصمیم «خورخه خسوس» به میدان برود.

لازم به ذکر است که نیمار به دلیل مصدومیت در لیست الهلال برای بازی های لیگ عربستان حضور ندارد اما سرمربی الهلال نام او را در لیست آسیایی این تیم قرار داده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گریز از مصدومیت؛ اعلام آمادگی نیمار برای تقابل با استقلال و پرسپولیس" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گریز از مصدومیت؛ اعلام آمادگی نیمار برای تقابل با استقلال و پرسپولیس"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه