نقد و بررسی میکروفن داینامیک بویا Boya BY-BM58

امروز در فروشگاه های اینترنتی قصد معرفی و بررسی میکروفون پویا بویا BY-BM58 را داریم. پس با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی میکروفون پویا بویا BY-BM58

میکروفون پویا بویا Boya BY-BM58 یک میکروفون پویا با الگوریتم قطبیت کاردیوئید است. این میکروفون برای آواز خواندن پخش موسیقی مناسب است. رابط این میکروفون جک 6.5 میلی متری است که می توان از آن برای اتصال مستقیم به آمپلی فایرها سیستم های سینمای خانگی پخش کننده های DVD و میکسرهای صوتی استفاده کرد.

BY-BM58 یک میکروفون کاردیوئید پویا است که برای ضبط صدا و گفتار در برنامه هایی مانند صحنه زنده تئاتر تمرین جلسات و موارد دیگر ایده آل است.

طراحی جمع و جور امکان نصب آسان روی هر دستگاهی با جک میکروفون 6.35 میلی متری را فراهم می کند. پایه میکروفون نویز پس زمینه را تا حد زیادی کاهش می دهد.

میکروفون BOYA BY-BM58 دارای یک الگوی پیکاپ کاردیوید برای تقویت صدا و در عین حال کاهش نویز پس زمینه است.
استفاده از این میکروفون آسان است و کلید روشن/خاموش به شما امکان می دهد آن را با یک دست تغییر دهید.

میکروفون پویا بویا BY-BM58 اندازه جمع و جور و بدنه برتر آلیاژ روی-آلومینیوم 16.4 سانتی متر / 6.46 اینچ ساختار بسیار مفید و عمر طولانی به میکروفون می بخشد.

کابل 5 میلی متری XLR برای سازگاری گسترده با DVD میکسر صدا تقویت کننده متحرک آمپلی فایر و لوازم جانبی مناسب برای صدای عالی برای کارائوکه صحنه زنده تئاتر تمرین عروسی جلسات و موارد دیگر.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفن داینامیک بویا Boya BY-BM58" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفن داینامیک بویا Boya BY-BM58"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه