نقد و بررسی میکروفن بی سیم کامیکا CVM-WM200D

امروز به بررسی میکروفون بی سیم Kamika CVM-WM200D خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید

معرفی میکروفون بی سیم Kamika CVM-WM200D

میکروفون بی سیم کامیکا CVM-WM200D با 96 کانال UHF شامل فرستنده و گیرنده دستی ساخت کامیکا. WM200D = WM200HTX + WM200RX این دستگاه با محفظه تمام فلزی و محافظ ارگونومیک و همچنین 96 کانال قابل استفاده در محدوده UHF می تواند در محیط هایی با سطح سیگنال RF بالا بدون ایجاد کوچکترین صدایی بر روی سیگنال صوتی استفاده شود.

با استفاده از باتری قلم این امکان را به کاربر می دهد که با تعویض سریع باتری ساعت های طولانی از آن استفاده کند. فیلتر پایین گذر به شما این امکان را می دهد که هنگام استفاده در محیط های شلوغ و پر سر و صدا صدای محیط را حذف کنید. کیت میکروفون بی سیم Kamika CVM-WM200D برای استفاده با دوربین های DSLR دوربین های فیلمبرداری و گوشی های هوشمند مناسب است.

میکروفون بی سیم کامیکا

CVM-WM200D با Canon 90D و Canon 80D و Canon 6D MARK II و Canon 850D و 250D و Canon EOS R و Canon 2000D و Canon 5D MARK IV و Canon M50 و Canon EOS It is R6 سازگار است.

کاربران گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با کارشناسان ما در تنها فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفن بی سیم کامیکا CVM-WM200D" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفن بی سیم کامیکا CVM-WM200D"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه