حادثه ای در مهرآباد رخ نداده است/ پروازها برقرار هستند

حادثه‌ای در مهرآباد رخ نداده است/ پروازها برقرار هستند

در پی مشاهده دود در غرب تهران به علت آتش سوزی بازار آهن شادآباد سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت که هیچ نوع حادثه ای در فرودگاه مهرآباد یا اطراف آن رخ نداده و عملیات پروازی به صورت طبیعی در حال انجام است.

به گزارش ساینس بلاگ دقایقی پیش فیلمی در فضای مجازی با عنوان آتش سوزی یا انفجار در جنوب غربی تهران منتشر شد که ظاهرا مربوط به بازار آهن شادآباد است.

در این خصوص جلال ملکی ـ سخنگوی سازمان آتش سوزی اعلام کرد: دودی که در قسمت غرب تهران مشاهده می شود ناشی از حریق گسترده در چند باب انبار و مغازه چسب و لوله در بازار آهن شادآباد است.

حادثه مذکور این شائبه را ایجاد کرد که ممکن است آتش سوزی در اطراف فرودگاه مهرآباد رخ داده باشد.

در این خصوص جعفر یازرلو ـ سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری – به ساینس بلاگ گفت: در فرودگاه مهرآباد هیچ گونه صدایی شنیده نشده و صدایی هم گزارش نشده است. عملیات پروازی و سطوح پروازی نیز در حالت طبیعی در حال انجام است.

وی افزود: حادثه ظاهرا مربوط به بازار آهن شادآباد است.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حادثه ای در مهرآباد رخ نداده است/ پروازها برقرار هستند" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حادثه ای در مهرآباد رخ نداده است/ پروازها برقرار هستند"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه