ست چاقوی نینجا مدل K32009؛ انتخابی ناب و شایسته برای آشپزخانه شما!

ست چاقوی نینجا مدل K32009

اهمیت سرویس چاقو در آشپزخانه بر کسی پوشیده نیست و همه ما به عنوان افرادی مبتدی یا ماهر در آشپزی به مجموعه ای از چاقوها نیاز داریم تا اجزای آن را طبق کاربردهای مشخصی که دارند به کار ببریم. با این حال اگر می خواهید سرویس منتخب شما هم به لحاظ کیفی و هم از نظر جذابیت بهترین باشد پیشنهاد ما ست چاقوی نینجا مدل K32009 با خصوصیات منحصر به فردش است. با شناخت این سرویس قطعا این کالا به انتخاب اول شما هم تبدیل خواهد شد؛ به این منظور با ما همراه باشید. 

ست چاقوی نینجا مدل K32009؛ انتخابی ناب و شایسته برای آشپزخانه شما!

 

ست چاقوی 9 تکه آشپزخانه نینجا مدل K32009

ست چاقوی نینجا مدل K32009 همانطور که تصاویر نیز گویا هستند.حتی از نظر شکل ظاهری نیز بسیار خاص و متفاوت با سایر سرویس ها است. بنابراین می تواند یکی از عناصر خیره کننده برای آراستن فضای آشپزخانه هم باشد. این مجموعه بی نظیر متشکل از کاربردی ترین اجزا؛ یعنی ۸ چاقو و یک عدد قیچی می باشد. اما هر چاقو اندازه و طراحی خاص خود را داشته و معمولا نامگذاری هر جزء طبق کاربردش صورت می پذیرد. اجزای این سرویس به قرار زیر هستند: 

  1. چاقوی سرآشپز ۸ اینچی: نوعی چاقوی خوش دست و همه منظوره برای استفاده های روزمرگی.
  2. چاقوی سانتوکو ۷ اینچی: این چاقو را با طراحی ژاپنی اش معمولا جهت خرد کردن سریع مواد به کار میبرند و خود نوعی چاقوی سرآشپز است.
  3. چاقوی پرینگ ۳.۵ اینچی: این چاقو بهترین گزینه جهت انجام برش های ظریف و حساس است.
  4. چاقوی برش 8 اینچی: انواع مواد از سبزیجات و میوه جات گرفته تا مواد گوشتی و… را با این چاقو به هر شکل و اندازه میتوان برش داد.
  5. چاقوی نان 8 اینچی: دندانه های ریز و تیز این چاقو علاوه بر نانها امکان برش مواد غذایی مشابه دیگر را نیز به خوبی می دهند.
  6. چاقوی استخوان گیری 5 اینچی: نوک تیز و لبه کم عرض این چاقو امکان جداسازی هر گونه استخوان از میان گوشت را می دهد و در کل وسیله ای خوش دست است.
  7. چاقوی ابزاری 5 اینچی: این چاقو را به هر منظوری می توان به کار برد و ابزاری همه کاره است.
  8. چاقو استیک: این وسیله مناسب برای برش دادن موادی مانند گوشت استیک و تکه کردن آنها است.
  9. قیچی: ابزاری برای بریدن سریع و دقیق مواد غذایی و خرد کردن و حالت دادن به آنها.
  10. برای خرید انواع محصولات نینجا به نمایندگی نینجا در ایران مراجعه کنید.

 

مزایای ست چاقوی نینجا مدل K32009

طبق توضیحات فوق ست چاقوی 9 تکه آشپزخانه نینجا مدل K32009 یک مجموعه کامل به حساب می آید و با وجود آن هیچگاه در آشپزخانه احساس کمبود چاقو نخواهید کرد. از طرفی با به کار بردن عناصر آن طبق کاربردهای مشخصی که دارند می توان دقت سرعت و در نتیجه کیفیت آشپزی را بالا برد. 

هر ست چاقوی نینجا مدل K32009 دارای یک بلوک مخصوص است که امکان چیدمان چاقوها به صورت زاویه دار در جایگاه مخصوص آنها را می دهد. همچنین در داخل بلوک یک چاقو تیزکن مجهز به فناوری Never Dull تعبیه گشته که با وجود آن تیز کردن چاقو به یکی از آسان ترین امور آشپزخانه تبدیل می شود. 

از دیگر مزایای ست چاقوی نینجا مدل K32009 به جنس مرغوب آن مربوط است که از نوع فولاد اصل آلمانی می باشد. همچنین دسته های چاقوها از پلاستیک فشرده مخصوص ساخته شده اند. بنابراین طول عمر نامحدود کیفیت بالا و جذابیت چاقو ها تحت هر شرایطی ثابت خواهد بود. در نتیجه چاقوها را بدون نگرانی از آسیب دیدن برای تمام امور آشپزخانه می توانید به کار ببرید و نگهداری آنها نیز آسان خواهد بود. 

به صرفه بودن قیمت ست چاقوی نینجا مدل K32009 را می‌ توان مزیت دیگر این مجموعه بی نظیر به حساب آورد. این سرویس گرچه از تولیدات یک برند مطرح خارجی و ساخت آمریکا است؛.اما با قیمت های مقرون به صرفه قابل تهیه می باشد. 

 

ثبت سفارش و خرید آنلاین از نمایندگی نینجا

ست چاقوی نینجا مدل K32009 به علت داشتن مزایای بسیار و حسن شهرت انتخاب اول بسیاری از خریداران است. با این حال گرچه راه های خرید متنوعی برای تهیه آن وجود دارد؛.اما جهت خرید اطمینان بخش این کالا ضرورت دارد فقط از طریق مراکز اصلی اقدام شود. در این مجموعه به عنوان یکی از جامع ترین مراکز خرید انواع ست چاقوی نینجا می توانید سرویس چاقوی خود را با تضمین کیفیت و قیمت خریداری کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ست چاقوی نینجا مدل K32009؛ انتخابی ناب و شایسته برای آشپزخانه شما!" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی, کسب و کار ایرانی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ست چاقوی نینجا مدل K32009؛ انتخابی ناب و شایسته برای آشپزخانه شما!"، کلیک کنید.