نقد و بررسی لنز کانن مدل EF-S 60mm f/2.8 Macro USM

امروز در فروشگاه های اینترنتی قصد معرفی و بررسی لنز Canon EF-S 60mm f/2.8 Macro USM را داریم. پس با ما همراه باشید

معرفی و بررسی لنز Canon EF-S 60mm f/2.8 Macro USM

لنز Canon EF-S 60mm f/2.8 Macro USM یک لنز تله فوتو کوتاه است که برای مدل های DSLR با فرمت Canon APS-C، از جمله پایه EF ساخته شده است و فاصله کانونی آن 96 میلی متر است.

این مدل که برای عکاسی ماکرو (عکاسی از سوژه های ظریف یا کلوزآپ) منحصر به فرد است، دارای حداکثر بزرگنمایی در اندازه واقعی 1:1 به همراه وضوح 9.7 اینچ برای کار با سوژه های بسیار نزدیک است.
یک پوشش طیفی در هر عنصر لنز تعبیه شده است تا فلر و شبح را کنترل کند و کنتراست و تعادل رنگ را هنگام استفاده در نور روشن بهبود بخشد.

یک موتور اولتراسونیک حلقوی در لنز Canon EF-S 60mm f/2.8 Macro USM تعبیه شده است، همراه با قابلیت فوکوس عقب، برای فوکوس خودکار با سرعت بالا، دقت بالا و صاف، در حالی که هر بار فوکوس دستی را بهتر از خود نشان می دهد.

ساختار وضوح داخلی به گونه ای است که طول کلی لنز در حین کار ثابت است و عملکرد وضوح خودکار با سرعت بالا و دقیق را فراهم می کند.

دیافراگم 7 پره دایره ای، کیفیت قطعه را فراتر از وضوح تصاویر (بوکه) بسیار افزایش می دهد و به استفاده از تکنیک های عمق میدان کم و فوکوس انتخابی کمک زیادی می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز کانن مدل EF-S 60mm f/2.8 Macro USM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز کانن مدل EF-S 60mm f/2.8 Macro USM"، کلیک کنید.