نقد و بررسی لنز کانن مدل Canon EF-S 10-18mm f/4.5-5.6

امروز ما داخل هستیم آژانس کانن قصد داریم به معرفی و بررسی لنز Canon EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

بدنه و ساختار لنز Canon EF-S 10-18mm f/4.5-5.6

با توجه به اینکه لنز Canon EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 برای مبتدیان و مبتدیان با استعداد طراحی شده است. در نتیجه قیمت آن بسیار پایین است. اما این بدان معنا نیست که لنز طراحی فوق العاده ای نخواهد داشت.

بدنه این مدل از پلاستیک ساخته شده و تنها 240 گرم وزن دارد، اما خوش ساخت و ساخته شده و بسیار محکم و بادوام است. وزن سبک آن به این دلیل است که مواد بادی آن فلزی نیست، اما در هنگام سقوط آسیب جدی نمی بیند.

شاید تنها نقطه ضعف لنز Canon EF-S 10-18mm IS STM حلقه فوکوس دستی الکترونیکی آن باشد. لبه شفاف این نوع مدل ها بسیار لغزنده است و با یک حرکت خفیف حرکت خواهد کرد.

این مشکل تیز کردن دستی را دشوار و دقیق نمی کند. البته کاربرانی که به دنبال فوکوس با سرعت بالا هستند و به صورت دستی رزولوشن را از بی نهایت به کمترین فاصله کانونی تغییر می دهند، از این قابلیت وضوح دستی استقبال خواهند کرد.

فوکوس لنز Canon EF-S 10-18mm f/4.5-5.6

فوکوس خودکار در لنز کانن Canon EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 با استفاده از موتور STM بسیار سریع و دقیق است. در کمتر از یک ثانیه، وضوح از بی نهایت به کمترین فواصل وضوح تغییر می کند. دقت فوکوس به خوبی سایر لنزهای پیشرفته Canon است و چیزی را از دست نخواهد داد.

تثبیت کننده لنز Canon Canon EF-S 10-18mm f/4.5-5.6

دیافراگم بسته به معنای سرعت پایین شاتر یا حساسیت بالا است. سرعت شاتر پایین باعث سوسو زدن تصاویر می شود و حساسیت بالا باعث افت کیفیت می شود. همانطور که گفته شد لنز Canon EF-S 10-18mm IS STM دارای دیافراگم نسبتا بسته خواهد بود و عکاس برای عکاسی در محیط های کم نور دچار مشکل می شود. لنز Canon EF-S 10-18mm IS STM اولین لنز فوق عریض کانن است که از عملکرد ضد لرزش استفاده می کند و در شرایط نور کم به عکاس کمک می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز کانن مدل Canon EF-S 10-18mm f/4.5-5.6" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز کانن مدل Canon EF-S 10-18mm f/4.5-5.6"، کلیک کنید.