نقد و بررسی لنز کانن Canon EF-S 24mm f/2.8 STM

امروز در فروشگاه های اینترنتی قصد معرفی و بررسی لنز Canon EF-S 24mm f/2.8 STM را داریم. پس با ما همراه باشید.

سیستم فوکوس Canon EF-S 24mm f/2.8 STM

لنز Canon EF-S 24mm f/2.8 STM به عملکرد وضوح STM مجهز شده است که وضوح بی‌صدا، پرسرعت و بی‌صدا را در هنگام عکس‌برداری و تصویربرداری ارائه می‌دهد.

همچنین لنز Canon EF-S 24mm f/2.8 STM مجهز به قابلیت فوکوس دستی پیوسته است که در صورت نیاز با چرخاندن حلقه فوکوس در حین فوکوس خودکار می توان فوکوس را به صورت دستی انجام داد. همچنین هنگام استفاده از این لنز در مدل‌های EOS، عملکرد Movie Servo AF فعال می‌شود که کارایی ردیابی فوکوس را در هنگام عکاسی مداوم از طریق چشم تضمین می‌کند.

لنز Canon EF-S 24mm f/2.8 STM

یکی از لنزهای Canon EF-S 24mm STM از مواد غیر کروی یا غیر کروی ساخته شده است که پراکندگی رنگ را اصلاح کرده و وضوح لبه به لبه را در تصاویر ایجاد می کند. همچنین لنزها دارای پوششی بهینه و ویژه خواهند بود که به کمک آن از پدیده شبح و شعله ور شدن کاسته شده و تصاویر با کنتراست بیشتر و وضوح بیشتری ثبت خواهند شد.

دیافراگم لنز Canon EF-S 24mm f/2.8 STM

دیافراگم لنز Canon EF-S 24mm STM مجهز به موتور میکرو استپر است که به کمک آن باز شدن دیافراگم بسیار سریع و بدون نویز تنظیم می شود. به علاوه دیافراگم این لنز از 7 باله دایره ای تشکیل شده است که آن را به یک دیافراگم کاملا دایره ای تبدیل کرده و به کمک آن تصاویری بسیار تار با بوکه ای کاملا گرد و بسیار زیبا در پس زمینه سوژه ایجاد خواهد کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز کانن Canon EF-S 24mm f/2.8 STM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز کانن Canon EF-S 24mm f/2.8 STM"، کلیک کنید.