نقد و بررسی لنز کانن Canon EF 50mm f/1.2L

دیافراگم لنز Canon EF 50mm f/1.2L

در بین لنزهای پرایم 50 میلی متری این شرکت، لنز Canon EF 50mm f/1.2L دارای بازترین دیافراگم ممکن است و به طور کلی می تواند کمترین عمق میدان و بیشترین تاری پس زمینه را ایجاد کند. دیافراگم این مدل گرد با 8 تیغه است و به همین دلیل بوکه ای بسیار زیبا و گرد در پس زمینه تصاویر ایجاد خواهد کرد.

لنز Canon EF 50mm f/1.2L

پوشش Super Spectra و طراحی منحصر به فرد تعبیه شده در این مدل باعث کاهش حاشیه های رنگی یا CA، شعله ور شدن لنز و شبح در تصاویر می شود.

ویژگی وضوح لنز Canon EF 50mm f/1.2L

مکانیسم وضوح USM تعبیه شده در لنز Canon EF 50mm L USM بسیار دقیق و معمولاً بی صدا خواهد بود. این موتور فوکوس از مواد حلقه ای شکل ساخته شده است و همراه با CPU با وضوح خودکار ارتقا یافته، وضوح بسیار سریعی را حتی در هنگام عکسبرداری ارائه می دهد.

به علاوه حلقه فوکوس دستی که بر روی بدنه این لنز تعبیه شده است می تواند در هر زمان حتی در هنگام استفاده از فوکوس One Shot AF بر فوکوس خودکار اولویت داشته باشد و بدون نیاز به تعویض سوئیچ فوکوس، کنترل نقطه فوکوس فرم دستی درست کنید

پردازنده داخلی این لنز می تواند اطلاعات مکان فوکوس را به دوربین منتقل کند و در نتیجه به تصحیح عملکرد نورپردازی ویژه E-TTL II فلاش دوربین نیز کمک خواهد کرد.

بدنه و طراحی لنز Canon EF 50mm f/1.2L

بدنه این مدل نیز مانند سایر لنزهای سری L کانن، عایق بسیار خوبی در برابر شرایط نامساعد محیطی دارد. قطر دیافراگم این لنز 72 میلی متر و حداقل فاصله کانونی 45 سانتی متر است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز کانن Canon EF 50mm f/1.2L" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز کانن Canon EF 50mm f/1.2L"، کلیک کنید.