نقد و بررسی لنز دوربین کانن مدل Canon EF-S 18-135mm

لنز Canon EF-S 18-135mm را معرفی می کنیم

لنز دوربین Canon EF-S 18-135mm مجهز به لرزشگیر است که حرکات ناخواسته دست عکاس را تا حد قابل قبولی تصحیح می کند و منجر به ثبت نتیجه مطلوب تری بر روی سنسور دوربین می شود. اندازه دیافراگم لنز 72 میلی متر است. دیافراگم این لنز نیز 7 لاملا است.

حداقل محدوده دیافراگم f/3.5-5.6 و حداکثر محدوده f/22-38 است. به لطف فناوری NANO USM به کار رفته در این لنز، توانایی فوکوس با سرعت بالا به خوبی خودنمایی می کند. فرآیند فوکوس و چرخش رینگ زوم روان و بدون نویز است و این نقطه لنز مناسبی برای عکاسی ایجاد می کند. تنظیم فوکوس این لنز در دو حالت دستی و اتوماتیک انجام می شود و حداقل فاصله کانونی آن 39 سانتی متر است.

برای افزایش کیفیت این لنز از اپتیک پیشرفته استفاده می شود که از 16 لنز در 12 گروه تشکیل شده است. عکاسی این روزها به بخش مهمی از گردش کار یک عکاس تبدیل شده است، به همین دلیل است که در این لنز قابلیت زوم از نظر عملکرد و دسترسی به زوایای مختلف از واید تا تله بهینه شده است. متاسفانه نداشتن قفل زوم یکی از نقاط ضعف این لنز محبوب است.

لنز Canon EF-S 18-135 میلی متر

از نظر ساختار نوری این مدل، یک لنز با خطای رنگی شدید در کنار یک لنز PMo غیرکروی بسیار متمایز به نظر می رسد. این لنزها باعث کاهش پراکندگی رنگی قابل قبول در محدوده زوم این مدل خواهند شد. علاوه بر این، خطای کروی و اعوجاج تصویر را کاهش می دهد و تصاویر واضح تر و واضح تری را ثبت خواهد کرد.

اگر بخواهیم خلاصه ای از لنز Canon 18-135mm IS USM داشته باشیم، می توان گفت که محدوده فاصله کانونی وسیع، تثبیت کننده قوی، فوکوس خودکار دقیق و قیمت مناسب از ویژگی های متمایز کننده این لنز است. عدم وجود قفل زوم نیز یکی از نقاط ضعف این لنز است. به هر حال اگر به رشته عکاسی علاقه دارید و می خواهید هنر عکاسی را بیاموزید، از طرفی به دنبال یک لنز خوب با قیمت مناسب هستید، این لنز برای شما مناسب است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز دوربین کانن مدل Canon EF-S 18-135mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز دوربین کانن مدل Canon EF-S 18-135mm"، کلیک کنید.