نقد و بررسی لنز دوربین کانن EF 85mm F/1.8

امروز در آژانس کانن قصد داریم به معرفی و بررسی لنز دوربین Canon EF 85mm F/1.8 بپردازیم. پس با ما همراه باشید

لنز دوربین Canon EF 85mm F/1.8 را معرفی می کنیم

لنز Canon EF 85mm F/1.8 محصولی از کمپانی معروف کانن است که در زمینه ساخت دوربین و تجهیزات آنها فعالیت می کند.

اگر بخواهیم لنزها را از نظر فاصله کانونی طبقه بندی کنیم، می توان آنها را به سه دسته واید، معمولی و تله تقسیم کرد. لنزهای واید بیشتر برای عکاسی از مناظر طبیعی و دکوراسیون داخلی استفاده می شود. لنزهای معمولی کاربردهای مختلفی دارند.

استفاده از لنز Canon EF 85mm F/1.8

لنزهای مختلف تله معمولاً برای عکاسی در باغ وحش و برخی کاربردهای خاص استفاده می شود. لنز Canon 85mm F1.2 یک لنز تله فوتو است و برای عکاسی پرتره در نور کم گزینه خوبی است.

وزن لنز 85 میلی متری F1.2 کانن 425 گرم و ابعاد 71 در 75 میلی متر است. قطر دیافراگم این لنز 58 میلی متر است. در قلب این لنز از موتور اولتراسونیک (USM) استفاده شده است تا در حین فوکوس صدایی از لنز شنیده نشود.

فوکوس و فاصله کانونی لنز Canon EF 85mm F/1.8

این موتور اولتراسونیک فوکوس خودکار سریع دارد و می توانید به راحتی عکس بگیرید تا تصاویر واضحی بگیرید. همچنین می توانید با این لنز به صورت دستی فوکوس کنید. کوتاه ترین فاصله کانونی این لنز 85 سانتی متر است.

حداقل نسبت کانونی این لنز f/1.2 تا f/2.0 و حداکثر نسبت کانونی 22/F است. کوتاه ترین فاصله کانونی در این لنز 50 تا 100 میلی متر است. متاسفانه لنز دوربین Canon EF 85mm F/1.8 فاقد لرزشگیر تصویر است که در نتیجه برای ضبط عکس یا فیلم به دقت بیشتری نیاز دارید. دیافراگم این لنز نیز 8 لاملا است. اپتیک این لنز از 9 عدسی در 7 گروه تشکیل شده است.

اگر بخواهیم خلاصه ای از لنز دوربین Canon EF 85mm F/1.8 داشته باشیم، می توان گفت فوکوس خودکار سریع و عکاسی پرتره مناسب از مزایای این لنز است. مهم ترین ایراد این لنز عدم وجود استابلایزر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر یا مشاوره با کارشناسان ما در فروشگاه های اینترنتی تماس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز دوربین کانن EF 85mm F/1.8" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز دوربین کانن EF 85mm F/1.8"، کلیک کنید.