نقد و بررسی کیت فلاش گودکس SK-400 II

کیت فلاش Godox SK-400 II توسط Godox برای عکاسانی ساخته شده است که به نورپردازی با کیفیت استودیو در حال حرکت نیاز دارند. این کیت شامل دو سر فلاش SK400II است که هر کدام دارای پایه ای سبک هستند.

همچنین یک سافت باکس 23.6 اینچی 35 اینچی، دو چتر 40 اینچی، یک بازتابنده استاندارد و یک ماشه بی سیم XT16 با برد 328 اینچی ارائه شده است. یک محفظه رول سخت برای نگهداری و حمل و نقل در نظر گرفته شده است.

خرید کیت فلش Godex SK-400 II

کیت فلاش Goodex SK-400 II

با شماره مرجع 213، کیت فلاش Godox SK-400 II یک منبع فلاش نور روز متعادل 5600K است که ویژگی های ضروری و راحتی را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهد. هد دارای زمان بازیافت 0.4-3 ثانیه با مدت زمان فلاش 1/2000 ثانیه است.

قدرت از 1.16 تا توان کامل قابل تنظیم در 40 مرحله است، در حالی که چراغ مدل سازی 150 وات دارای یک حالت متناسب است که به شما امکان می دهد جلوه های روشنایی خود را بررسی کنید و یک حالت درصدی، روشنایی را از 5 تا 100 درصد تنظیم کنید.

خرید فلاش گودکس SK-400 II

تنظیمات از طریق دکمه‌های روی پنل پشتی قابل دسترسی هستند و بر روی صفحه نمایش LCD با خوانایی آسان نمایش داده می‌شوند. گزینه های بوت شامل کابل همگام سازی، دکمه تست و فعال سازی slave می باشد. کیت فلاش Godex SK-400 II شامل یک سیستم رادیویی 32 کاناله X1 است که امکان کنترل عملکرد بی سیم را با فرستنده های XT16، FT16 یا X1 TTL جداگانه خریداری می کند.

هد همچنین دارای ویژگی ضد فلاش است که کار با دوربین های نقطه و عکس و سایر دوربین هایی که قبلاً از فلاش استفاده می کنند آسان تر می کند. وزن SK400II 4.6 پوند است که به مونتاژ یک کیت با دو یا چند سر بدون حمل جسم سنگین کمک می کند.

SK400II دارای پایه لوازم جانبی Bowens است که به آن امکان می دهد از اصلاح کننده های Godox و همچنین لوازم جانبی بسیاری از تولید کنندگان که از این سیستم استفاده می کنند استفاده کند. هد دارای پایه کج است و با برق 100-120 VAC کار می کند.

سیستم X بی سیم 2.4 گیگاهرتز داخلی

از ماشه بی سیم TTL X1 و همچنین از راه دور XT16 یا FT16 برای کنترل بی سیم برق هد، چراغ مدل سازی، ماشه و موارد دیگر استفاده کنید. این سامانه دارای 32 کانال رادیویی و 16 گروه می باشد.

بازیافت سریع و مدت زمان چشمک زدن
زمان چرخه SK400II 0.4-3 ثانیه و مدت زمان فلاش 1/800 تا 1/2000 ثانیه است.
تنظیم دقیق برق

قدرت را می توان از 1.16 تا 1.1 در 40 مرحله تنظیم کرد. لامپ مدل سازی 150 وات دارای 3 حالت خاموش، متناسب و درصد (5 تا 100 درصد) می باشد.
رابط فلش ​​Goodex SK-400 II

صفحه کلید و دکمه های چند منظوره. صفحه LCD تنظیمات و عملکردها را نشان می دهد.
Godox XT-16 Wireless Power-Control Flash Trigger 2.4G (فرستنده و گیرنده)

قلب سیستم کنترل برق بی‌سیم Godox، تریگر بی‌سیم XT-16 و فرستنده 2.4G روی کفش، فعال‌سازی از راه دور و همچنین تا هشت مرحله کنترل برق بی‌سیم را برای فلاش‌های منتخب مجهز به XTR 16 فراهم می‌کند.

گیرنده

کیت فلاش Goodex SK-400 II شامل یک سیستم رادیویی قابل اعتماد 2.4 گیگاهرتز با برد چشمگیر 328 اینچی با انتخاب 16 کانال است. کاربران می توانند با سرعت 1/250 ثانیه همگام سازی کنند و چندین تنظیمات کنترل قدرت برای کار با فلاش یا فلاش وجود دارد. فلش استودیویی همچنین با دو باتری AA کار می کند که می توان آنها را پیدا کرد.

فلش سازگار

کیت فلش Godex SK-400 II: سری Wistro، Quicker، Quicker D، QT، QS، Gemini GT، Gemini GS، DE و DP
کیف چرخدار سخت گودوکس CB-04
کیف حمل چرخ دار 9.4 اینچی 30.7 30.7 CB-04 می تواند دو یا سه کیت لوازم جانبی سبک وزن را در خود جای دهد که آن را برای دنده های سری Smart، Mini Pioneer و Mini Master ایده آل می کند.

طراحی شبیه به سفر، دارای چرخ های غلتکی و دسته بالایی است که به شما امکان می دهد به راحتی کیف را روی سطوح صاف بچرخانید. برای فواصل کوتاه، تسمه های هر طرف کیف را می توان از طریق یک دسته قابل جابجایی برای حمل آسان با دست وصل کرد.

این کیس یک محفظه اصلی بزرگ برای نگهداری بیشتر وسایل شما ارائه می دهد که برای اطمینان از ایمن ماندن همه چیز در داخل، زیپ بسته می شود. یک جیب زیپ دار در قسمت داخلی در تعبیه شده است که برای لوازم کوچک یا وسایل روزمره قرار می گیرد. در نهایت، یک پنجره شفاف در جلوی کیف به شما امکان می دهد نام یا شماره تلفن خود را برای شناسایی آسان هنگام سفر برچسب بزنید.

خرید فلاش گودکس SK-400 II

کیس سخت 30.7 x 9.4 x 9.4 اینچی می تواند کیت دو یا سه لامپ را در خود جای دهد.
طراحی شده برای چراغ های سری Smart، Mini Pioneer و Mini Master.

محفظه اصلی بزرگ با بسته شدن زیپ
یک جیب زیپ دار در داخل درب برای لوازم جانبی کوچک
دسته بالایی و دو چرخ در خط به شما این امکان را می دهد که به راحتی کیف را در هنگام سفر بچرخانید.
تسمه های حمل از دو طرف با استفاده از پاروهایی برای حمل و نقل از راه دور متصل می شوند.
پنجره شفاف بیرونی کیف به شما امکان می دهد در صورت گم شدن، نام یا برچسب تلفن را وارد کنید.

برای خرید حضوری فلاش گودکس SK-400 II با فروشگاه های اینترنتی تماس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کیت فلاش گودکس SK-400 II" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کیت فلاش گودکس SK-400 II"، کلیک کنید.