ثبت ۲۰۱ میلیون تردد در کشور طی ۷ روز گذشته / کاهش ۱۹ درصدی تصادفات نسبت به هفته گذشته

ثبت ۲۰۱ میلیون تردد در کشور طی ۷ روز گذشته / کاهش ۱۹ درصدی تصادفات نسبت به هفته گذشته

رئیس پلیس راهور فرجا از افزایش چشمگیر حجم تردد در جاده های کشور به ویژه در استان های شمالی و خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش ساینس بلاگ، سردار سید تیمور حسینی با اشاره به آمار تردد در جاده های کشور در تعطیلات اخیر گفت: از تاریخ 10 تا 9 صبح روز 16 شهریور کابل 8 حادثه ترافیکی بیشتر نسبت به روزهای عادی رخ داده است افزایش یافته است. این مبلغ بیش از 201 میلیون است

فرمانده پلیس راهور فرجه افزود: با توجه به افزایش تقاضای سفر در ایام تعطیلات، افزایش تردد خودروها در استان های شمالی کشور مانند مازندران، گیلان و خراسان رضوی وجود داشت اما در روزهای اخیر و در ایام تعطیلات. در پایان. در روز عزا، مسافران شروع به بازگشت به شهرهای موج کردند.

وی افزود: بر اساس آخرین آمار نسبت به خودروهای ورودی همچنان 90 هزار دستگاه در مازندران، 60 هزار دستگاه در گیلان و 30 هزار دستگاه در خراسان رضوی وجود دارد.

کاهش 19 درصدی حوادث نسبت به هفته گذشته

رئیس پلیس راه فراه خاطرنشان کرد: با وجود افزایش ازدحام ترافیکی، خوشبختانه نسبت به هفته گذشته کاهش چشمگیری در تصادفات رانندگی داشته است. بر اساس آمار رسمی پلیس راهور، تصادفات رانندگی 19 درصد کاهش، تلفات 16 درصد و جرحی و خسارت 46 درصد کاهش داشته است.

برای ناوبری آسان محدودیت های ترافیکی

حسینی افزود: پلیس راه به منظور تنظیم بیشتر ترافیک و جلوگیری از حوادث رانندگی احتمالی در برخی محورها محدودیت های ترافیکی اعمال کرده است که به منظور افزایش ایمنی خودروهای شخصی، هراز، فیروزکوه، قدیم از صبح امروز آغاز شده و تا تکمیل ادامه دارد جاده قزوین-ریشت، ایستارا و اردبیل تا پایان شب از ورودی کامیون و تریلر پاکسازی شده است.

توصیه های پلیس راهنمایی و رانندگی

وی با تشکر از همکاری شهروندان در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از رانندگان خواست با صبر و حوصله و فاصله معقول به مسیر خود ادامه دهند. وی همچنین توصیه کرد قبل از سفر از آخرین وضعیت جاده ها اطلاع داشته باشد و برنامه ریزی دقیق تری برای سفر خود داشته باشد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراه ضمن تاکید بر اطلاع رسانی دقیق و به موقع از شهروندان خواست تا اخبار مربوط به وضعیت جاده ها را از طریق رسانه ها و شبکه های ارتباطی پلیس رعایت کنند تا از خود و سایر رانندگان محافظت کنند.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ثبت ۲۰۱ میلیون تردد در کشور طی ۷ روز گذشته / کاهش ۱۹ درصدی تصادفات نسبت به هفته گذشته" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ثبت ۲۰۱ میلیون تردد در کشور طی ۷ روز گذشته / کاهش ۱۹ درصدی تصادفات نسبت به هفته گذشته"، کلیک کنید.