نقد و بررسی فیلتر یووی شیلر schiller HD nano

فیلتر نانو اشعه ماوراء بنفش HD شیلر در سایزهای مختلف از سری فیلترهای هارمونیک SMC شرکت سایز آلمان می باشد که خط تولید آن در سال 2017 با برند SCHILLER تاسیس و روانه بازار شد.

فیلتر شیلر یکی از نازک ترین و سبک ترین فیلترهای موجود در بازار کشورمان است که در آن شیشه ای با ضخامت 3.1 میلی متر تعبیه شده است که در هنگام عکسبرداری در هنگام بستن لنز اصلا احساس نمی شود.

خرید فیلتر شیلر HD نانو اشعه ماوراء بنفش

وجود فیلتر نازک و سبک به کارایی سیستم فوکوس لنز کانن در حالت اتوماتیک کمک می کند و باعث بالاترین عملکرد آن می شود. همچنین از پدیده عمق VINTAGE (تاریک شدن اطراف عکس) جلوگیری می کند.

فیلتر اشعه ماوراء بنفش شیلر ضد خش، مقاوم در برابر گرد و غبار، ضد انعکاس است و دارای روکش فوق سخت نانو و پوشش ضد الکتریسیته ساکن است که از لنز در داخل و خارج از خانه محافظت می کند.

این فیلتر دارای 16 لایه روکش ULTAVIDE است که هم در برابر نورهای فلورسنت داخلی و هم در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید قابل استفاده است.

قیمت فیلتر نانو یو وی شیلر HD

محصولات تولید شده در خط تولید شیلر در شرکت ZISS از بهترین و با کیفیت ترین بسته بندی های شرکت زایس با آخرین تکنولوژی پوشش Everclear 7، تماما ضد آب، ضد رطوبت، ضد گرد و غبار، ضد خش و لنز دوربین شما می باشد. محافظت خواهد کرد

ضخامت بسیار نازک عدسی این فیلترها از وجود پدیده VIGGNET که همیشه لنزهای واید را تهدید می کند، جلوگیری می کند و همچنین بر دامنه نور مرئی تأثیر نمی گذارد. این فیلتر دارای پوشش پودری است که از لنز در برابر فرسایش آب (تمیز کردن) محافظت می کند و همچنین از یک پوشش نانو بسیار سخت برای محافظت از لنزها استفاده می کند. این فیلتر ساخت آلمان است

برای خرید فیلتر نانو اشعه فرابنفش شیلر HD از فروشگاه های اینترنتی می توانید با ما تماس بگیرید و یا از طریق درگاه های امن خرید آنلاین انجام دهید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی فیلتر یووی شیلر schiller HD nano" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی فیلتر یووی شیلر schiller HD nano"، کلیک کنید.