نقد و بررسی فیلتر یووی شیلر schiller Harmonie Ultra SMC-UV

فیلتر UV Schiller Harmonie Ultra SMC-UV Schiller: محصولات تولید شده در خط تولید شیلر در شرکت ZISS از بهترین و با کیفیت ترین بسته بندی های شرکت زایس با آخرین تکنولوژی پوشش Everclear 7، تماما ضد آب، ضد رطوبت، گرد و غبار می باشد. ضد خش، ضد خش است و از لنز دوربین محافظت می کند.

خرید فیلتر UV شیلر Harmonie Ultra SMC-UV

فیلتر UV شیلر هارمونی Ultra SMC-UV از سری فیلترهای هارمونیک SMC شرکت سایز آلمان می باشد که خط تولید آن در سال 2017 با برند SCHILLER راه اندازی شد.

فیلتر شیلر یکی از نازک ترین و سبک ترین فیلترهای موجود در بازار است که ضخامت شیشه ای 3.1 میلی متری دارد که هنگام عکاسی در هنگام بسته شدن لنز احساس نمی شود.

ضخامت بسیار نازک عدسی این فیلترها از وجود پدیده VIGGNET که همیشه لنزهای واید را تهدید می کند، جلوگیری می کند و همچنین بر دامنه نور مرئی تأثیر نمی گذارد.

این فیلتر دارای پوشش پودری است که از لنز در برابر فرسایش آب (تمیز کردن) محافظت می کند و همچنین از یک پوشش نانو بسیار سخت برای محافظت از لنزها استفاده می کند. این فیلتر ساخت آلمان است.

قیمت فیلتر UV شیلر هارمونی Ultra SMC-UV

وجود فیلتر نازک و سبک به سیستم فوکوس لنز کمک می کند تا در حالت اتوماتیک کار کند و باعث بالاترین عملکرد آن می شود. همچنین از پدیده عمق VINTAGE (تاریک شدن اطراف عکس) جلوگیری می کند.

فیلتر لنز UV شیلر ضد خش، ضد گرد و غبار، ضد تابش نور است و دارای پوشش فوق سخت نانو و پوشش ضد الکتریسیته ساکن است که از لنز در داخل و خارج از خانه محافظت می کند. این فیلتر دارای 16 لایه روکش ULTAVIDE است که هم در برابر نورهای فلورسنت داخلی و هم در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید قابل استفاده است.

برای خرید فیلتر اشعه ماوراء بنفش شیلر هارمونی Ultra SMC-UV از فروشگاه های اینترنتی می توانید با ما تماس بگیرید یا از طریق درگاه های امن خرید آنلاین انجام دهید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی فیلتر یووی شیلر schiller Harmonie Ultra SMC-UV" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی فیلتر یووی شیلر schiller Harmonie Ultra SMC-UV"، کلیک کنید.