آتش در جنگل‌های بلوط چهارمحال و بختیاری شعله‌ور شد

آتش در جنگل‌های بلوط چهارمحال و بختیاری شعله‌ور شد

ساینس بلاگ:

یعقوب شکوهی روز جمعه افزود: آتش سوزی تاکنون 80 هکتار از جنگل های منطقه را سوخته است و با وجود اعزام تیم های مدیریت بحران از شهرهای مختلف و کمک های مردمی نتوانسته ایم آتش را مهار کنیم علت آتش سوزی مشخص نیست و اکنون در حال روشن شدن و آتش زدن است.

فرماندار اردل که عازم محل آتش سوزی شده بود گفت: برای مهار آتش به امکانات و تجهیزات بیشتری نیاز است و مدیریت بحران اعلام شده است.

آتش سوزی امروز از ساعت 14 بعدازظهر روز پنجشنبه در محدوده سد کارون 4 در انتهای میانکوه شهرستان درادال آغاز شد و بعدازظهر همان روز خاتمه یافت. این آتش سوزی دوباره ساعت 5 صبح امروز رخ داد.

شهرستان اردل در ۷۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیار قرار دارد.

جنگل های بلند بلوط در مرز استان های چهارمحال، بختیاری و خوزستان قرار دارند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آتش در جنگل‌های بلوط چهارمحال و بختیاری شعله‌ور شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آتش در جنگل‌های بلوط چهارمحال و بختیاری شعله‌ور شد"، کلیک کنید.