نقد و بررسی فلاش گودکس مدل V860II-C

فلش گودکس مدل V860II-C

فلاش گودوکس مدل V860II-C جایگزین فلاش خارجی Godox Ving 860 می شود، اولین محصولی که از باتری های لیتیوم یونی به جای باتری های سنتی 4xAA برای عملکرد بهتر استفاده می کند. فلاش Godex V860II-C از عملکردهای مشابه TT685C استفاده می کند. به این معنا که شامل یک فلاش سرعت TTL و HSS برای دوربین های کانن است.

برای استفاده معمولی، فلاش Godex V860II-C می تواند با زاویه 7- تا 90 درجه خم شود و شما قادر خواهید بود آن را 180 درجه بچرخانید.

این محصول به عنوان یک فلاش سازگار با E-TTL / E-TTL II، همگام سازی با سرعت بالا، جبران نوردهی فلاش، همگام سازی پرده اول و دوم و بسیاری عملکردهای دیگر را ارائه می دهد. علاوه بر این، فلاش Godex V860II-C را می توان در مواقع نیاز به عنوان فرمانده یا فرمان نوری استفاده کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی فلاش گودکس مدل V860II-C" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی فلاش گودکس مدل V860II-C"، کلیک کنید.