نقد و بررسی فلاش گودکس V1 Flash for canon

Flash Godex V1 Flash برای کانن

فلاش Godex V1 برای Canon شامل یک سلول لیتیوم یون قابل حمل است که 480 باتری را به طور همزمان شارژ می کند. در طول چند هفته استفاده، نیازی به شارژ هر چند روز یک بار آن ندارید، فقط هر چند ماه یک بار کافی است.

در مورد ساختار فلاش Godex V1 برای فلاش کانن باید اشاره کنیم که دوشاخه USB-C دارای یک فرورفتگی جزئی خواهد بود، بنابراین با کابل هایی با اتصالات محکم تر از جمله کابلی که در جعبه موجود است، کارایی آن را چند برابر می کند.

این کار سهولت استفاده را از شما سلب می کند، زیرا نه کابل شارژ Apple MacBook Pro و نه کابل USB-C AmazonBasics در درگاه قرار نمی گیرند. این پایه دارای چراغی است که با دریافت برق روشن می شود، بنابراین می توانید نشانه قابل مشاهده ای از عملکرد آن دریافت کنید.

می‌توانید برای خرید Godox V1 Flash برای کانن با نمایندگی Canon خود تماس بگیرید یا از طریق پورتال‌های امن نمایندگی Canon خرید آنلاین کنید.

Goodex Flash Remote Management V1

فلاش Godex V1 مستقیماً روی دوربین نصب می شود و می توانید از آن برای کنترل از راه دور با استفاده از رادیو استفاده کنید. اگر بیش از یک فلاش Codex V1 دارید، می‌توانید از آن‌ها در یک دوربین برای کنترل فلاش‌ها و چراغ‌های سازگار دیگر استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید این محصول می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی فلاش گودکس V1 Flash for canon" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی فلاش گودکس V1 Flash for canon"، کلیک کنید.