نقد و بررسی فلاش گودکس TT350-C mini flash

مینی فلاش گودکس TT350-C

مینی فلاش Godex TT350-C با پشتیبانی کامل از Canon E-TTL / E-TTL II، از جمله همگام سازی با سرعت بالا و سیستم رادیویی داخلی 2.4 گیگاهرتز، مینی فلاش Godex TT350-C همراه با دوربین عالی برای شماست. مینی فلاش Godex TT350-C با طراحی سبک وزن و عدد پیشرو 118 اینچی در ISO 100 و 105 میلی‌متر، هم برای کارهای داخلی و هم روی دوربین بسیار مفید است.

کاربران همچنین می توانند از آن به عنوان یک برده نوری علاوه بر استفاده به عنوان Master/Slave TTL رادیویی استفاده کنند. همچنین قابلیت کج شدن از 7- تا 90 درجه و چرخش 270 درجه را دارد.

عملکردها و ویژگی‌های مختلفی از جمله HSS، Strobe Flash، 1st and 2nd Curtain Sync و غیره در دستگاه تعبیه شده است. استفاده از آن با نمایشگر LCD عقب نیز آسان است و با زمان بازیافت 0.1 تا 2.2 ثانیه به سرعت کار می کند. همچنین فقط با دو باتری قلمی کار می کند.

یک سیستم رادیویی یکپارچه 2.4 گیگاهرتز X برای راه اندازی بی سیم در TT350C گنجانده شده است. این فلاش که می‌تواند به‌عنوان Master یا Slave تنظیم شود، به شما کمک می‌کند تا یک تنظیم روشنایی انعطاف‌پذیر با برد 328 اینچ ایجاد کنید و از 16 کانال و سه گروه پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌تواند با فرستنده سری X اختیاری برای ایجاد تنظیمات دقیق‌تر کار کند.

سازگار با سیستم E-TTL / E-TTL II Canon، کاربران از چندین تنظیمات خودکار فلاش و توانایی استفاده از ویژگی هایی مانند همگام سازی با سرعت بالا بهره مند می شوند.
با شماره راهنما 118 در ISO 100 و 105mm، TT350C بیشتر افراد را روشن می کند. همچنین این گوشی دارای هد زوم با برد 24-105 میلی متر و صفحه نمایش با زاویه دید 14 میلی متری برای استفاده از انواع لنزها می باشد.
کنترل دستی برق از 1/1 تا 1/128 در مراحل 1/3 EV.

سر فلاش را می توان از 7- تا 90 درجه کج کرد و در مجموع 270 درجه چرخش را کنترل کرد و در جایی که نور به صحنه می خورد می چرخد.
حالت Light Slave برای کار با سایر واحدهای فلاش استاندارد موجود است.
این فلاش با دو باتری قلیایی یا NiMH AA کار می کند که حدود 210 فلاش را با قدرت کامل به شما می دهد و زمان بازیافت آن 0.1-2.2 ثانیه است.

برای خرید محصول مینی فلش گودکس TT350-C به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی فلاش گودکس TT350-C mini flash" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی فلاش گودکس TT350-C mini flash"، کلیک کنید.