بازداشت ۴ شرور که امنیت نظام آباد را بر هم زدند

بازداشت ۴ شرور که امنیت نظام آباد را بر هم زدند

معاون عملیات پلیس آگاهی تهران از دستگیری چهار شرور عامل ترور و درگیری در محله نظام آباد خبر داد.

به گزارش ساینس بلاگ، سعید نظری بازرس کل کشور در جمع خبرنگاران گفت: چند شب قبل دو گروه سارق به همراه سرکردگان آنها با استفاده از سلاح جنگی، چماق و جنگی اقدام به برهم زدن نظم و امنیت در محله نظام آباد کردند. و ترس

وی با بیان اینکه در بررسی های ماموران پلیس امنیت و اطلاعات تهران مشخص شد این افراد به شهرهای اطراف متواری شده اند، گفت: با انجام اقدامات لازم برای مخفیگاه این افراد با هماهنگی و پس از با هماهنگی، مخفیگاه این افراد به زودی شناسایی شد. با کمک چهار مامور فضایی، یکی از اعضای مهم این دو گروه در چهار عملیات جداگانه به طور همزمان در نقاط مختلف دستگیر شد.

روستی با بیان اینکه تحقیقات پلیسی برای دستگیری چهار متهم دیگر این پرونده ادامه دارد، گفت: دو نفر از دستگیرشدگان دارای سابقه بوده و توسط پلیس به عنوان سارق شناخته می شدند. این افراد در حین دستگیری با حمله به ماموران پلیس اقدام به فرار کردند که با اقدام به موقع ماموران و آمادگی بالای آنها خلع سلاح و دستگیر شدند.

گزارش تصویری دستگیری سارقان و راهزنان مخل امنیت شهروندان

معاون عملیات پلیس آگاهی تهران از تشکیل پرونده برای این افراد خبر داد و گفت: پلیس اجازه نمی دهد سارقان و راهزنان از قدرت خود استفاده کنند و آرامش را از مردم سلب کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت ۴ شرور که امنیت نظام آباد را بر هم زدند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت ۴ شرور که امنیت نظام آباد را بر هم زدند"، کلیک کنید.