نقد و بررسی شارژر کانن اصلی مدل LC-E17

امروز در این سایت به بررسی شارژر اصلی Canon LC-E17 خواهیم پرداخت، پس با ما همراه باشید.

شارژر اصلی Canon LC-E17 را معرفی می کنیم

شارژر Canon LC-E17 که برای باتری های Canon LP-E17 طراحی شده است، این شارژر با برق 220 ولت سازگار است و می تواند 17 باتری LPA را به سرعت شارژ کند.

برای شارژ باتری کانن LP-E17 از شارژر اصلی کانن LC-E17 استفاده شده است که در عرض 120 دقیقه به طور کامل شارژ می شود. این شارژر با یک کابل معمولی (جدا) به منبع تغذیه متصل می شود و برای باتری های دوربین مانند EOS 750D، EOS 760D و EOS 800D استفاده می شود. شارژرهای اصلی بدون جعبه و در کیسه پلاستیکی فروخته می شوند.

باتری های دوربین های دیجیتال نیاز به شارژ مداوم دارند و استفاده از شارژرهای غیراستاندارد نه تنها عمر باتری را کاهش می دهد، بلکه طول عمر آن را نیز کاهش می دهد.

وزن شارژر اصلی 85 گرم و وزن شارژر غیر اصلی 58 گرم می باشد. این شارژر دارای چراغ LED نیز می باشد. از مزایای این شارژر می توان به سازگاری بالا و کیفیت ساخت خوب اشاره کرد. قیمت شارژر طرح اصلی حدود 1/4 قیمت شارژر اصلی LC-E17 می باشد.

شارژر Canon LC-E17 به شما کمک زیادی می کند تا عمر شارژر اصلی Canon LC-E17 را افزایش دهید. استفاده از شارژرهای مختلف علاوه بر صرف زمان زیاد برای شارژ باتری دوربین، شما را از پر شدن باتری به دلیل نداشتن سوئیچ مطلع نمی کند، این عامل در مدت زمان کوتاهی به باتری شما آسیب رسانده و هزینه های اضافی را به همراه خواهد داشت. باید یک باتری جدید آماده کند.

این شارژر با دوربین کانن دوربین 90D و دوربین 80D کانن و دوربین Canon 6D MARK II و دوربین کانن 850D و دوربین 250D و دوربین Canon EOS R و دوربین Canon 2000D و دوربین Canon 5D MARK IV و دوربین Canon M50 و دوربین Canon EOS R6.

کاربران گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با کارشناسان ما در تنها فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایند.

برای خرید باتری اصلی کانن دسته باتری کانن را ببینید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی شارژر کانن اصلی مدل LC-E17" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی شارژر کانن اصلی مدل LC-E17"، کلیک کنید.