نقد و بررسی شارژر دوربین کانن CB-2LDC برای باتری NB-11L

امروز در فروشگاه های اینترنتی قصد معرفی و بررسی شارژر دوربین Canon CB-2LDC برای باتری NB-11L را داریم، با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی شارژر دوربین Canon CB-2LDC برای باتری NB-11L

شارژر دوربین Canon CB-2LDC برای باتری NB-11L یکی از با کیفیت ترین باتری های موجود در بازار از نظر کارایی و قدرت شارژ است. این باتری با استفاده از آخرین فناوری باتری دوربین های دیجیتال روز دنیا در این شارژر توانسته با طراحی عالی خود به استانداردهای لازم برای شارژ گوشی موبایل دست یابد. پیشرفت و تغییر در این شارژر نسبت به شارژرهای نسل قبل کاملا مشهود است.

علاوه بر این، شارژر دوربین Canon CB-2LDC برای باتری NB-11L به گونه ای طراحی شده است که بتوانید در هر شرایطی به راحتی آن را با خود حمل کنید. شارژر Canon CB-2LD می تواند به طور انحصاری باتری NB-11L را شارژ کند، بنابراین CB-2LD یک شارژر باتری لیتیوم یونی ویژه است.

از نظر ویژگی های ایمنی، این محموله دارای هر دو علامت ROHS و CE است. شارژر Canon CB-2LD دارای گواهینامه ROHS اروپا می باشد، وجود این گواهی به این معنی است که شارژر دوربین Canon CB-2LDC باتری NB-11L حاوی مواد مضر برای انسان نیست.

هیچ عنصر کادمیوم، جیوه، کروم، PBB، BDE یا سرب در بدنه این شارژر وجود ندارد. علاوه بر این گواهی، شارژر Canon CB-2LD دارای گواهینامه CE از اتحادیه اروپا نیز می باشد، این گواهی نشان می دهد که شارژر CB-2LD دارای حداقل شرایط اولیه مشخص شده در زمینه تولید برای حفظ سلامت و ایمنی کاربران است. و محیط زیست نیز زندگی است.

مانند اکثر شارژرهای کانن، این مدل نیز به رنگ مشکی طراحی شده است و سوکت شارژر CB-2LD بدون تغییر قابل اتصال است. چراغ‌های LED دوتایی برای کمک بیشتر به کاربر با این شارژر طراحی شده‌اند و LED شارژ روی شارژر CB-2LD به طور مداوم در حین شارژ شدن باتری به رنگ نارنجی می‌درخشد. LED دیگر زیر اولین LED به نام Full با پر شدن باتری سبز روشن می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره در مورد این محصول می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی شارژر دوربین کانن CB-2LDC برای باتری NB-11L" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی شارژر دوربین کانن CB-2LDC برای باتری NB-11L"، کلیک کنید.