محدودیت‌های تردد از میدان امام حسین تا حرم حضرت عبدالعظیم اجرا شد

معاون پلیس راهنمایی و رانندگی تهران از اجرای طرح محدودیت ترافیکی از چهارراه امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برای مراسم امداد و نجات اربعین خبر داد.

به گزارش ساینس بلاگ، سرهنگ احسان مومانی وی با اشاره به برگزاری مراسم اربعین حسینی گفت: از بیست و چهارم شهریور روز شنبه که مصادف با مراسم اربعین حسینی و راهپیمایی اربعین در تهران است، محدودیت های ترافیکی در مسیر راهپیمایی اعمال شده است

وی افزود: محدودیت های ترافیکی از تقاطع امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسینی (ع) اعمال شده و شهروندان می توانند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: تمامی محورهای منتهی به شهرک هفدهم این شهر، شوش و فداییان اسلام بسته و تردد انواع خودرو اعم از خودرو و موتور سیکلت در محدوده محل برگزاری مراسم ممنوع است. .

مومانی از شهروندان خواست در حاشیه مراسم اربعین حسینی (ع) از سفرهای غیرضروری خودداری کنند تا این مراسم به خوبی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه از شب گذشته با رانندگان متخلف برخورد شد، افزود: رانندگانی که به طرح ممنوعیت پلیس توجه نکردند و در حین اعتراض خودروهای خود را در پارکینگ متوقف کردند بیشتر با جرثقیل.

محدودیت تردد از چهارراه امام حسین(ع) به سمت حرم حضرت عبدالعظیم(ع) اعمال شد

محدودیت تردد از چهارراه امام حسین(ع) به سمت حرم حضرت عبدالعظیم(ع) اعمال شد

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محدودیت‌های تردد از میدان امام حسین تا حرم حضرت عبدالعظیم اجرا شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محدودیت‌های تردد از میدان امام حسین تا حرم حضرت عبدالعظیم اجرا شد"، کلیک کنید.