نقد و بررسی شارژر باتری لیتیومی کانن CB-5L برای باتری BP-511A

شارژر سریع Canon CB-5L یک شارژر فوق العاده سریع، بادوام و جمع و جور است که به طور ویژه برای شارژ باتری های Canon BP-511، 511la، 512، 514، 522 و 535 طراحی شده است.

شارژر باتری لیتیومی Canon CB-5L برای باتری BP-511A که اغلب برای عکاسی یا عکاسی دیجیتال استفاده می شود. Canon CB-5L بیشتر توسط مشتریانی استفاده می شود که خود را مشتاق می دانند.

شارژر Canon CB-5L بسیار محبوب است زیرا مشتریان از شارژ سریع، عمر طولانی و قابلیت اطمینان آن لذت می برند. این شارژر از مواد باکیفیت برای عملکرد کارآمد ساخته شده است. این شارژر دارای نشانگر نوری است که وضعیت شارژ را نشان می دهد و از شارژ بیش از حد باتری محافظت می کند.

دارای شارژر لیتیومی Canon CB-5L برای باتری BP-511A

شارژر سریع Canon CB-5L برای باتری های کانن طراحی شده برای دوربین های Canon EOS و PowerShot خاص برای شارژ باتری سری 500 وقتی شارژ کامل شد به رنگ سبز روشن می شود مستقیماً به منبع برق متصل می شود، بدون نیاز به کابل

اکثر باتری ها را تقریباً در 90 دقیقه شارژ می کند. طراحی شده برای استفاده کامل از باتری های قابل شارژ با ظرفیت بالا. به طور ویژه برای شارژ باتری های Canon BP-511، 511A، 512، 514، 522 و 535 طراحی شده است.

این شارژر حداکثر قدرت را برای باتری اصلی یا جایگزین Canon BP-535 BP-508 BP-511 BP-522 شما فراهم می کند، شارژ ایمن و ملایم باتری های شما و نمایشگری برای نظارت بر پیشرفت شارژ را ارائه می دهد. به لطف سرعت فوق العاده شارژر، پس از شارژ شدن، این شارژر دوباره آماده عکس های پر جنب و جوش و عکس های ورزشی است.

با این باتری باکیفیت، همیشه انرژی کافی در اختیار دارید.

شارژر باتری دوربین کانن که یک شارژر فوق سریع و قابل حمل است، باتری های کانن BP-511، BP-508 و دیگر باتری ها را به آرامی و در زمان رکورد با اتصال USB شارژ می کند!

به لطف ورودی برق USB، ایستگاه شارژ جمع و جور را می توان با همه منابع برق USB (مانند آداپتور سوکت USB، آداپتور شارژ خودرو، پاور بانک) – چه در ماشین، چه در تعطیلات یا در خانه استفاده کرد.

ویژگی های شارژر لیتیومی Canon CB-5L برای باتری BP-511A: این شارژر دارای ولتاژ ورودی 240/100 و ولتاژ خروجی این شارژر 8.4 ولت می باشد.

کشور سازنده: چین

برای خرید شارژر لیتیومی Canon CB-5L برای باتری BP-511A با نمایندگی رسمی کانن در ایران با ما تماس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی شارژر باتری لیتیومی کانن CB-5L برای باتری BP-511A" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی شارژر باتری لیتیومی کانن CB-5L برای باتری BP-511A"، کلیک کنید.