همکاری هلال‌احمر ایران و عراق در خدمت‌رسانی به زائران حسینی(ع) بی‌نظیر است

همکاری هلال‌احمر ایران و عراق در خدمت‌رسانی به زائران حسینی(ع) بی‌نظیر است

رئیس جمعیت هلال احمر عراق در نجف اشرف در بازدید از روند خدمات رسانی به زائران در بیمارستان امام علی (ع) هلال احمر ایران در ارائه بی نظیر.

به گزارش ساینس بلاگ، دکتر یاسین در بازدید از بیمارستان امام علی(ع) نجف اشرف گفت: از همکاری خوب رئیس جمعیت هلال، جناب آقای دکتر کولیوند و همکارانشان کمال تشکر را دارم. هلال احمر عراق در ایام اربعین امسال در خدمت زائران است.

وی افزود: برای این همکاری مشترک ارزش قائل هستیم و امیدواریم کیفیت همکاری در ارائه خدمات روز به روز گسترش و ارتقا یابد.

رئیس جمعیت هلال احمر عراق تصریح کرد: هدف جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ جهانی کمک به مردم برای بهتر دیده شدن همکاری های متقابل طولانی مدت بین هلال احمر امام حسین (ع) در اربعین است جمعیت هلال ایران و عراق.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، یاسین تاکید کرد: همکاری هلال احمر ایران در ارائه خدمات به زائران امام حسین (ع) منحصر به فرد و هلال احمر عراق است و همکاری های ایران ادامه خواهد داشت و آن را ادامه خواهیم داد. امیدواریم بتوانیم سالیان سال در خدمت زائران امام حسین (ع) باشیم.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "همکاری هلال‌احمر ایران و عراق در خدمت‌رسانی به زائران حسینی(ع) بی‌نظیر است" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "همکاری هلال‌احمر ایران و عراق در خدمت‌رسانی به زائران حسینی(ع) بی‌نظیر است"، کلیک کنید.