نقد و بررسی سه پایه دوربین (Phoenix TM-2290 (Red

امروز در فروشگاه های اینترنتی قصد معرفی و بررسی سه پایه دوربین Phoenix TM-2290 (قرمز) را داریم پس با ما همراه باشید.

ارائه و بررسی سه پایه دوربین (Phoenix TM-2290 (قرمز

سه پایه دوربین Phoenix TM-2290 Red در رنگ قرمز و از آلومینیوم محکم ساخته شده است. این محصول همانطور که از نامش پیداست دارای پایه سه پایه می باشد. هر سه پایه دوربین Phoenix TM-2290 Red نیز از سه قسمت تاشو تشکیل شده است. نوع قفل شدن این پایه ها گیره ای است و هر پایه تا 54 درجه باز می شود.

حداکثر ارتفاع سه پایه Phoenix TM-2290 Red در حالت کاملا باز 176.5 سانتی متر و حداقل ارتفاع آن 77 سانتی متر است. طول پاها در حالت جمع شدن 50 سانتی متر است. سه پایه قرمز Phoenix TM-2290 یک سر سه پایه است و دوربین به صورت کاملا ایمن بر روی آن نصب می شود.

آنها همچنین دارای سطح پایه سه پایه Phoenix TM-2290 Red هستند که برای قرار دادن سه پایه بر روی سطوح ناهموار استفاده می شود زیرا این دستگاه تعادل را تثبیت می کند و دوربین گرانبها را از افتادن و آسیب محافظت می کند.

گاهی اوقات ممکن است بخواهید دوربین را از روی زمین بلند کنید و از زوایای بالاتر و متفاوت عکس بگیرید که این محصول نیز راه حلی برای آن ارائه می دهد. سه پایه قرمز Phoenix TM-2290 قابل تبدیل به پایه و پایه می باشد. این کار بسیار سریع و آسان برای افزایش کارایی دستگاه انجام خواهد شد.

سه پایه دوربین فونیکس TM-2290 (قرمز) تنها 1650 گرم وزن دارد و همراه خوبی خواهد بود زیرا به راحتی می توانید آن را تا کنید. شما می توانید از این سه پایه برای عکاسی در فضای باز و یا حتی برای سفر استفاده کنید.

یک کیف سه پایه قرمز Phoenix TM-2290 نیز ارائه شده است. کیف دارای زیپ برای محافظت بیشتر از سه پایه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره در مورد این محصول می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی سه پایه دوربین (Phoenix TM-2290 (Red" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی سه پایه دوربین (Phoenix TM-2290 (Red"، کلیک کنید.