نقد و بررسی سه پایه دوربین (Phoenix TM-2290 (Black

امروز در فروشگاه های اینترنتی قصد معرفی و بررسی سه پایه دوربین Phoenix TM-2290 (مشکی) را داریم، با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی سه پایه دوربین (Phoenix TM-2290 (مشکی

سه پایه دوربین Phoenix TM-2290 (مشکی) ابزاری مناسب برای نصب دوربین با وزن حداکثر 4 کیلوگرم می باشد سه پایه و سطحی برای متعادل کردن دوربین و سه پایه. علاوه بر این، این پایه‌ها در یک کیف زیپ‌دار برای حمل و نگهداری بهتر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

سه پایه دوربین (Phoenix TM-2290 (مشکی) از آلومینیوم محکم ساخته شده و دارای رنگ مشکی می باشد.این محصول همانند نام خود شامل سه سه پایه می باشد که هر کدام به سه قسمت تقسیم می شود.محصول مورد استفاده می باشد.

سه پایه دوربین تاشو (Phoenix TM-2290 (مشکی)) به راحتی قابل حمل و نگهداری است و همچنین می توانید با تنظیم ارتفاع دلخواه، زاویه هر سه پایه را تا 54 درجه تنظیم کنید

ارتفاع کلی سه پایه دوربین سیاه Phoenix TM-2290 176.5 سانتی متر است که کاملاً کشیده شده است و 77 سانتی متر کاملاً تا شده است. هنگامی که قفسه تا می شود، پایه های آن 50 سانتی متر است، یک نوک خودکار برای این سه پایه برای بهبود نصب مطمئن دوربین در نظر گرفته شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره در مورد این محصول می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی سه پایه دوربین (Phoenix TM-2290 (Black" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی سه پایه دوربین (Phoenix TM-2290 (Black"، کلیک کنید.