نقد و بررسی ست میکروفن بی سیم کامیکا BoomX-D D2

معرفی میکروفون بی سیم Kamika BoomX-D D2

کیت میکروفون بی سیم Comica BoomX-D D1 که برای خبرنگاران تلفن همراه، فیلمبرداران و وبلاگ نویسان طراحی شده است، دارای یک سیستم میکروفون بی سیم با گیرنده دو کاناله است.

با ارائه میکروفون دوم، می توانید همزمان دو کانال صوتی را با استفاده از یک گیرنده ضبط کنید. این محصول برای ضبط مکالمات فردی، مصاحبه و سخنرانی مناسب بوده و با انواع گوشی های موبایل، دوربین های DSLR یا بدون آینه سازگاری کامل دارد.

کیت میکروفون بی سیم Kamika BoomX-D D2 شامل یک فرستنده گیره دار کوچک با یک میکروفون داخلی کاملا جهت دار و یک میکروفون مستقل جداگانه است.

گیرنده این کیت جمع و جور است و روی پایه دوربین قرار می گیرد و مستقیماً به دوربین متصل می شود. همچنین همراه این محصول یک کابل خروجی TRRS برای اتصال گیرنده به هر تلفن همراهی نیز وجود دارد.

ارتباط بین فرستنده و گیرنده کاملاً قابل اعتماد است و صدای شفاف را تا حداکثر فاصله 50 متری منتقل می کند. باتری قابل شارژ داخلی دستگاه تا 5 ساعت ضبط را پشتیبانی می کند و به لطف مدیریت ساده، استفاده از آن بسیار آسان است.

ویژگی های کیت میکروفون بی سیم Kamika BoomX-D D2

گیرنده کیت میکروفون بی سیم Comica BoomX-D D1 دارای گیره کمربند است که می تواند به عنوان آداپتور تبدیل دوربین نیز استفاده شود.

هنگامی که نگهدارنده تلفن همراه وجود ندارد، گیرنده را می توان با گیره کمربند به تلفن همراه متصل کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی ست میکروفن بی سیم کامیکا BoomX-D D2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی ست میکروفن بی سیم کامیکا BoomX-D D2"، کلیک کنید.