اجرای یک معافیت جدید سربازی از اول شهریور امسال

اجرای یک معافیت جدید سربازی از اول شهریور امسال

موسسه حفاظت عامه فراه در اطلاعیه ای اعلام کرد: افراد بالای 35 سال و دارای دو فرزند می توانند از اول شهریور ماه سال جاری از طریق 10 کلانتری برای معافیت از خدمت سربازی معاف شوند.

به گزارش ساینس بلاگ، اداره کل فرایضه در اطلاعیه ای اعلام کرد: بر اساس ماده اول ماده یازدهم قانون برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران و بر اساس سیاست های کلی مردم، عدم حضور افراد غایب در سن 35 سال و داشتن حداقل دو فرزند از خدمت اجباری معاف است.

کلیه مشمولانی که از ابتدای سال 1403 مشمول این قانون شده اند به شرط عدم حضور و رسیدن به سن 35 سال تمام و داشتن حداقل دو فرزند می توانند از همان ماه اول نسبت به دریافت مدارک لازم اقدام کنند. اصل و عکس شناسنامه و کارت ملی، همسر و فرزندان و آخرین گواهی تحصیلی یا گواهی اشتغال به تحصیل به اداره خدمات الکترونیک پلیس (پلیس +10) مراجعه و درخواست معافیت مربوطه را ثبت نمایید. بنابراین پس از بررسی مدارک و احراز شرایط می توانند از این معافیت استفاده کنند.

کارکنان وظیفه که سنوات غیبت ندارند و مشمول این معافیت می شوند با ارائه مدارک مورد نیاز به یگان خدماتی و احراز شرایط اولیه می توانند برای ثبت درخواست به دفاتر پلیس +10 مراجعه کنند. گواهی اشتغال به کار طبق قانون مصوب، این معافیت برای مشمولان غایب اعطا نمی شود و اولین شرط رسیدگی به دعاوی ثبتی این است که سوابق ذی نفع شامل غیبت نباشد.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرای یک معافیت جدید سربازی از اول شهریور امسال" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرای یک معافیت جدید سربازی از اول شهریور امسال"، کلیک کنید.