نقد و بررسی رینگ لایت ایدابلو مدل FE-480 II

امروز در فروشگاه های اینترنتی به معرفی و بررسی رینگ لایت Idablue مدل FE-480 II خواهیم پرداخت، پس با ما همراه باشید.

ارائه و بررسی لامپ حلقه Idablue مدل FE-480 II

رینگ لایت Idablue مدل FE-480 II: نور رینگ نورسنجی یا رینگ لایت هنوز هم جزو پرکاربردترین لوازم جانبی برای عکاسی پرتره، مدل و تبلیغات هستند. این دستگاه به لطف قطر زیاد لامپ حلقه ای (45 سانتی متر) دارای نور بسیار نرم و مستقیمی است. همچنین با استفاده از پایه هایی که در کنار این چراغ قرار دارند، عکاسان این امکان را دارند که گوشی هوشمند خود را بر روی این لامپ ها نصب کنند.

در کنار این چراغ های LED یک آینه نصب شده است. یک طرف این آینه استاندارد و طرف دیگر دارای ذره بین است که برای کسانی که آرایشگر هستند و افرادی که تصمیم دارند جلوی دوربین آرایش کنند عالی است. از این آینه برای عکس های سلفی نیز استفاده می شود.

رینگ لایت Idablue مدل FE-480 II از برق مستقیم استفاده خواهد کرد و به راحتی با 96 وات و 9600 لومن نور ایجاد می کند. لامپ حلقه ای Yidoblo LED FE-480 II مجهز به دیمر برای تغییر نور است و دمای رنگ را از 3200K تا 5500K ایجاد خواهد کرد. در کنار این چراغ آینه، آداپتور، ریموت کنترل، جا گوشی موبایل داخل بسته بندی قرار دارد.

برای خرید یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد لامپ حلقه ای Idablue مدل FE-480 II با فروشگاه های اینترنتی تماس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی رینگ لایت ایدابلو مدل FE-480 II" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی رینگ لایت ایدابلو مدل FE-480 II"، کلیک کنید.