نقد و بررسی رینگ لایت ایدابلو مدل FE-3161

امروز در فروشگاه های اینترنتی به معرفی و بررسی FE-3161 Idablue Ring Light خواهیم پرداخت، پس با ما همراه باشید.

لامپ حلقه ای Idablue مدل FE-3161 را به شما معرفی می کنیم

رینگ لایت Idablue مدل FE-3161: نور رینگ نورسنجی یا رینگ لایت هنوز هم جزو پرکاربردترین لوازم جانبی برای عکاسی پرتره، مدل و تبلیغات هستند. این دستگاه به دلیل قطر زیاد لامپ حلقه ای (45 سانتی متر) دارای نور بسیار نرم و مستقیمی است. همچنین با استفاده از پایه هایی که در کنار این چراغ قرار دارند، عکاسان این امکان را دارند که گوشی هوشمند خود را بر روی این لامپ ها نصب کنند.

در کنار این چراغ های LED یک آینه نصب شده است. یک طرف این آینه استاندارد و طرف دیگر دارای ذره بین است که برای کسانی که آرایشگر هستند و افرادی که تصمیم دارند جلوی دوربین آرایش کنند عالی است. از این آینه برای عکس های سلفی نیز استفاده می شود.

ممکن است برای شما هیجان انگیز باشد که آرایشگران ماهر می توانند از این چراغ های LED استفاده کنند و بدون نور زیاد آرایش بی عیب و نقص انجام دهند. یکی از نکات بعدی که در مورد این نورها هیجان انگیز است، نوری است که در مقابل شخصیت ایجاد می شود و به آن catch light می گویند. نور این حلقه های نوری تقریبا نامحسوس است و جلوه ای منحصر به فرد در چشمان شخصیت ایجاد خواهد کرد.

مشخصات لامپ حلقه ای Idablue مدل FE-3161

رینگ لایت Idablue مدل FE-3161 از برق مستقیم استفاده خواهد کرد و به راحتی با 96 وات و 9600 لومن نور ایجاد می کند. رینگ لایت آیدابلو FE-3161 مجهز به دیمر برای تغییر نور می باشد و باعث ایجاد دمای رنگ از 3200 کلوین تا 5500 کلوین خواهد شد. یک آینه، آداپتور، کنترل از راه دور، نگهدارنده تلفن همراه داخل بسته.

بنابراین پیش روی ما Ring Light Idablue مدل FE-3161 است که در تولید کیفیت منحصر به فردی خواهد داشت. اگر به دنبال یک رینگ لایت منحصر به فرد هستید که بتواند نوردهی منحصر به فردی را ارائه دهد و توانایی بالاتر از حد انتظار را تجربه کند، رینگ لایت این شرکت چینی بهترین انتخاب ممکن است که نباید به راحتی از دست بدهیم.

لازم به توضیح است که قیمت آن نسبت به برخی از رقبا کمتر بوده و دارای امکانات بسیار خوبی مانند کنترل از راه دور می باشد.

برای خرید یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول، با فروشگاه های اینترنتی تماس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی رینگ لایت ایدابلو مدل FE-3161" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی رینگ لایت ایدابلو مدل FE-3161"، کلیک کنید.