توقف در تقاطع‌ها و میدان‌ها چقدر جریمه دارد؟

توقف در تقاطع‌ها و میدان‌ها چقدر جریمه دارد؟

بر اساس پول جدید تخلفات رانندگی، توقف و انسداد جاده در میادین و تقاطع ها 120 هزار تومان جریمه در نظر گرفته شده است.

به گزارش ساینس بلاگ، بر اساس ابلاغیه محمد مخبر سرپرست رئیس جمهور، از بیست و سوم زمری ماه سال جاری میزان جریمه های رانندگی که از سال 1395 تغییر نکرده بود افزایش یافته و از این تاریخ تخلفات رانندگی با نرخ های جدید جریمه می شوند. . هدف آن کاهش تصادفات و تلفات رانندگی و بهبود نظم ترافیکی است.

در کلان شهرها، مراکز استان ها، معابر شهری و مناطق آزاد تجاری- صنعتی، سایر شهرها و روستاها، تخلف «انسداد و انسداد معابر در سطح یا در تقاطع ها و تقاطع ها یا سطوح کنترل شده» موجب جریمه 120 هزار تومانی خواهد شد. دارند

جریمه «هر گونه توقفی که موجب انسداد جاده‌ها یا اختلال در تردد خودروها شود» در شهرهای بزرگ، مراکز استان‌ها، جاده‌های درون شهری و مناطق آزاد تجاری-صنعتی تخلف ساکنان 90 هزار تومان تعیین شد تومان. این تخلف در سایر شهرها و روستاها به ترتیب 60 و 30 هزار تومان جریمه خواهد شد. تفاوت این دو قانون جزایی به محل وقوع تخلف بستگی دارد.

برای مشاهده آخرین آمار سایر تخلفات رانندگی اینجا را کلیک کنید.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توقف در تقاطع‌ها و میدان‌ها چقدر جریمه دارد؟" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توقف در تقاطع‌ها و میدان‌ها چقدر جریمه دارد؟"، کلیک کنید.