نقد و بررسی رونین

رونین

رونین : سینماگران و افرادی که به صورت فعال فیلمبرداری می کنند و یا حتی مبتدیانی که عکاسی می کنند حتماً به دلیل وزن دوربین یا عوامل دیگر، خستگی اپراتور، عدم حرکت اپراتور در حین کار و … با مشکل لرزش دست مواجه شده اند. .ن.

این مشکل کیفیت نهایی کار را تحت تاثیر قرار می دهد، برای ارتقای کیفیت کار در دنیای عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای بدون شک نیاز به ابزارهای پیشرفته ای دارید که در این راه به شما کمک کنند مانند گیمبال، استابلایزر، رونین و ….

در این مقاله می خواهیم شما را با فیلمبرداری رونین آشنا کنیم.

رونین ابزاری فوق العاده پیچیده است که وظیفه آن از بین بردن ارتعاشات در هنگام تیراندازی است و به لطف سلاح و فناوری به کار رفته در آن، امکان ضبط تصاویر ویدئویی با وضوح و کیفیت بالا را فراهم می کند، البته دوربین های دیجیتال مدرن دارای تثبیت کننده های داخلی هستند. ، اما صرف وجود آنها برای ثبت تصاویر با کیفیت کافی نیست.

رونین نوعی ربات است که توسط شرکت معتبر DJI طراحی و وارد خط تولید شده است. DJI یکی از با کیفیت ترین و خلاق ترین برندهای تجهیزات دوربین از جمله گیمبال، رونین و غیره است.

این شرکت علاوه بر سری Osmo خود که بسیار پرطرفدار است، با تولید رونین محبوبیت بیشتری در بین عکاسان به دست آورده است و قابلیت های حرفه ای آن در حال افزایش است.

فیلمبرداری رونین در واقع یک گیمبال حرفه ای سه محوره است که از یک سری موتورهای الکتریکی و سنسورهای هوشمند تشکیل شده و ساختار پیچیده ای دارد. رونین با جلوگیری از لرزش های ناشی از حرکات عمودی، افقی و چرخشی دوربین، تصاویری باکیفیت و بدون تاری را برای شما ایجاد می کند.

دوربین فیلمبرداری رونین با وجود ساختار پیشرفته ای که دارد به راحتی به دوربین متصل می شود و نیازی به صرف زمان زیادی برای نصب آن ندارید. همچنین علاوه بر طراحی داخلی منحصربفرد، طراحی بیرونی فوق العاده ای نیز دارد، بدنه رونین عمدتاً از منیزیم و آلومینیوم ساخته شده و وزن آن تنها کمی بیش از یک کیلوگرم است.

بسیار سبک و حمل آسان است و برای حمل و نقل مناسب است، بنابراین برای فیلمبردارانی که مشغول عکاسی در طبیعت یا عکاسی از اشیاء در حال پرواز هستند، مانند کوادکوپترها که جزئیات دقیق خود را بدون لرزش ثبت می کنند و حتی از مسابقات رالی عکس می گیرند. جاهایی که ماشین ها سریع حرکت می کنند مناسب هستند و کار با رونین خروجی جذاب تری به شما می دهد.

البته برای استفاده از رونین در این موارد باید نحوه کار با آن را بدانید که آسان و راحت است.

مزایای تیراندازی رونین:

ویدیوهای ضبط شده توسط Ronin بسیار حرفه ای هستند و عمق، رنگ و وضوح باورنکردنی دارند.

رونین ها قابلیت اتصال به اکثر دوربین های عکاسی و فیلمبرداری موجود در بازار و دوربین های DSLR را دارند و در صورت تعویض دوربین و خرید دوربین جدید، نیازی به خرید رونین دیگری ندارید و این باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود.

رونین های عکاسی بالانس دوربین را متعادل می کند و به اپراتور اجازه می دهد بدون ایجاد کوچکترین خطایی در تصویر آزادانه راه برود و حرکت کند.

هنگامی که از فیلمبرداری ronin استفاده می کنید، نیازی نیست ساعت ها صرف پیدا کردن نرم افزار جدید و ویرایش تصاویر خود کنید.

همچنین از قابلیت های عکاسی رونین می توان تایم لپس های حرفه ای انجام داد که امروزه طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده و تنها با فشردن یک دکمه یک فیلم طولانی را در چند دقیقه نمایش می دهد و یا تصاویر پانوراما عریض و عریض ایجاد می کند. بخش بزرگی از یک سوژه یا منظره فقط با تنظیم حالت Ronin روی پانوراما، که در زمان شما نیز صرفه جویی می کند.

از دیگر مزیت های دوربین، علاوه بر فیلمبرداری بدون لرزش که مهمترین مزیت آن است، می توان به این نکته اشاره کرد که برخی از مدل های رونین را می توان روی حالت اسپورت قرار داد تا لرزش را افزایش داده و بدون هیچ چالشی عکاسی کند. و تکان صحنه های تیراندازی مانند تعقیب و گریز یا تغییر جهت ناگهانی.

سبک بودن رونین نیز بسیار مهم است (با وجود سبکی که دارد می تواند وزن دوربین را تحمل کند) مخصوصاً اگر می خواهید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید، زیرا خود دوربین ها سنگین هستند، حالا تصور کنید یک دستگاه سنگین تر به آن اضافه کنید. سخت و خسته کننده می شود .

قیمت فیلمبرداری رونین با توجه به کیفیت و مزیت آن بالاست، گاهی حتی به قیمت یک دوربین هم می رسد، اما می توانید رونین های ارزان قیمت را در بازار پیدا کنید، برخی از مدل ها سبک تر، ارزان تر هستند، اما نباید به آن توجه کنید. سایر خصوصیات خرید رونین خود را فراموش کرده و پشیمان شوید.

یکی از رونین های ارزان قیمت دوربین DJI Ronin-SC است که برای دوربین های بدون آینه طراحی شده است. بدنه آن کوچکتر و سبکتر از Ronin-S است و تفاوت قیمت قابل توجهی دارد. مجهز به تثبیت کننده سه محوره است و موتورهای آن پایین تر از دوربین طراحی شده اند.

  • چرخش مداوم 360 درجه
  • عملکرد ضبط سریع
  • دارای GPS پیشرفته است
  • دارای چرخ فوکوس
  • پشتیبانی از نسل پنجم بلوتوث
  • دوربین را با استفاده از کابل کنترل کنید
  • عمر باتری آن 11 ساعت است
  • حداکثر وزن 2.2 کیلوگرم را تحمل می کند

این یاقوت ارزان با مشخصاتی که دارد برای کسانی که بودجه کافی ندارند و کیفیت بالایی دارد گزینه مناسبی است.

برای اطلاعات بیشتر یا خرید رونین می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه های اینترنتی تماس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی رونین" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی رونین"، کلیک کنید.