نقد و بررسی رم میکرو اس دی سن دیسک ۱۶ گیگابایت

امروز در فروشگاه های اینترنتی به معرفی و بررسی رم 16 گیگابایتی MicroSD SanDisk خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید

معرفی و بررسی رم MicroSD 16 گیگابایتی SanDisk

رم MicroSD 16 گیگابایتی SanDisk برای فیلمبرداری با فرمت Full HD، قابلیت خواندن اطلاعات با سرعت 80 مگابایت بر ثانیه و نوشتن اطلاعات با سرعت حداقل 10 بسیار مناسب است.
رم 16 گیگابایتی MicroSD SanDisk یک گزینه ایده آل برای استفاده در دوربین های حرفه ای و نیمه حرفه ای و انواع گوشی های هوشمند است.

رم 16 گیگابایتی MicroSD SanDisk از خانواده کارت حافظه کلاس 10 است و دارای استاندارد سرعت UHS-I خواهد بود. حداکثر سرعت خواندن اطلاعات 80 مگابایت بر ثانیه برابر با 533X است و با حجم 16 گیگابایت ابزاری عالی برای ذخیره فایل های ویدیویی شماست.

نگهداری، مشاهده و ضبط فایل های ویدئویی با کیفیت Full HD تنها به فضای ذخیره سازی زیادی نیاز ندارد. برای ضبط فایل ها در این فرمت، کاربران باید از کارت حافظه سازگار با ویژگی هایی استفاده کنند که از فایل های Full HD پشتیبانی می کند.

در این میان کارت های حافظه کلاس 10 بهترین ابزار برای این کار هستند. کارت های این دسته از فرمت Full HD بدون تاخیر یا لکنت پشتیبانی می کنند. کارت های حافظه SD که در دوربین استفاده خواهند شد، علاوه بر سرعت بالا، به حجم خوبی نیز نیاز خواهند داشت. کارت حافظه MicroSD SanDisk دارای ظرفیت 16 گیگابایت و سرعت خواندن اطلاعات تا 80 مگابایت بر ثانیه است.

این کارت از استاندارد سرعت UHS-I بهره می برد و کلاس 10 است و با این ویژگی ها می توان به راحتی از آن برای ضبط و تماشای فیلم های Full HD استفاده کرد.

مزایا رم 16 گیگابایت microSD SanDisk

کلاس سرعت کارت حافظه: کلاس 10
استاندارد سرعت: UHS-I، کلاس 10، V30، Full HD
حداکثر سرعت خواندن اطلاعات: 80 مگابایت بر ثانیه
حداقل سرعت نوشتن اطلاعات: 10 مگابایت بر ثانیه

رم 16 گیگابایتی MicroSD SanDisk با دوربین های Canon 90D، Canon 80D، Canon 6D MARK II، Canon 850D، 250D، Canon EOS R، Canon 2000D، Canon 5D MARK IV و Canon M50 و Canon EOS R6 سازگار است.

کاربران گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با کارشناسان ما در تنها فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی رم میکرو اس دی سن دیسک ۱۶ گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی رم میکرو اس دی سن دیسک ۱۶ گیگابایت"، کلیک کنید.