هشدار پلیس به زائران هوایی اربعین: پاوربانک به فرودگاه نیاورید

هشدار پلیس به زائران هوایی اربعین: پاوربانک به فرودگاه نیاورید

ساینس بلاگ:

سردار محسن خطاب به زائرانی که شرکت های هواپیمایی را برای سفر به عراق و زیارت اربعین انتخاب کرده اند، گفت: حمل هر نوع پاوربانک در چمدان مسافران و دوستانشان در فرودگاه های عراق ممنوع است. زائران از طریق خطوط هوایی به زیارت اربعین اعزام می شوند.

وی افزود: به فضل الهی این عملیات گسترده و حساس با آمادگی پلیس فرودگاه و جلساتی که با دستگاه های ذیربط در زمینه اعزام زائران اربعین به عمل می آید به خوبی در حال انجام است.

فرمانده انتظامی فرودگاه کشور به زائران توصیه کرد: با توجه به حجم زیاد مسافران به نجف اشرف، برای انجام امور رسمی پرواز برنامه ریزی لازم را داشته باشند و توصیه های پلیس را جدی بگیرند مراقبت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدار پلیس به زائران هوایی اربعین: پاوربانک به فرودگاه نیاورید" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدار پلیس به زائران هوایی اربعین: پاوربانک به فرودگاه نیاورید"، کلیک کنید.