نقد و بررسی دوربین گوپرو hero9

دوربین Gopro hero9

دوربین Gopro hero9 : GoPro یک شرکت فناوری آمریکایی است که در سال 2002 توسط نیک وودمن تأسیس شد. این شرکت به تولید دوربین های اکشن برای ورزشکاران و انواع دوربین های حرفه ای شهرت دارد و همچنین اپلیکیشن های موبایل و نرم افزارهای پیشرفته ویرایش فیلم را ارائه می دهد. یکی از انواع دوربین های محبوب گوپرو، دوربین GoPro hero9 است که در این مقاله به آن می پردازیم.

در مقایسه با مدل های GoPro Hero قدیمی تر از نسخه 9، این دوربین ویژگی ها و مزایای بسیار بیشتری دارد. شاید قیمت آن در مقایسه با سایر دوربین های موجود در بازار بالا باشد اما مطمئن باشید از خرید دوربین GoPro hero9 به دلیل قابلیت های بالای آن پشیمان نخواهید شد.

تمام دوربین های قبلی Hero از GoPro (به جز مدل Hero 8) برای محافظت از آنها در برابر ضربه و آب نیاز به پوشش اضافی داشتند، اما با دوربین GoPro Hero9، دیگر نیازی به خرید پوشش اضافی، به عنوان سطح بیرونی GoPro نخواهید داشت. دوربین hero9 به گونه ای طراحی شده است که از ورود آب به داخل آن به عنوان یک پوشش قوی جلوگیری می کند و در برابر ضربه بسیار مقاوم است.

از این رو دوربین GoPro hero9 و همچنین مدل 8 آن از انواع دوربین های ضد آب محسوب می شود و می توانید اشیاء مورد نظر را در زیر آب تا عمق 10 متری با کیفیت بالا عکاسی کنید. طبیعتاً در این نوع عکسبرداری بهتر است از منابع نور خارجی برای نورپردازی پس زمینه استفاده کنید.

طراحی دوربین Gopro hero9

این دوربین دارای دو دکمه اصلی است که یکی در سمت چپ برای تغییر حالت و روشن و خاموش شدن قرار دارد و دکمه دیگری در بالای دوربین GoPro hero9 به عنوان دکمه شاتر برای شروع ضبط یا گرفتن عکس است.

در پشت دوربین GoPro یک صفحه نمایش لمسی برای تنظیم تنظیمات و مشاهده حالت های مختلف تعبیه شده است. علاوه بر این، یک صفحه نمایش LCD در جلوی دوربین قرار دارد که به صورت زنده نشان می دهد که دوربین GoPro hero9 چه چیزی را ضبط و تماشا می کند. مانند سایر صفحه نمایش های دوربین حرفه ای، می توانید حالت و شارژ باقی مانده دوربین خود را در این صفحه مشاهده کنید.

علاوه بر این، این صفحه نمایش به اندازه کافی روشن و شفاف است که حتی در یک روز آفتابی به راحتی می توانید آنچه را که روی صفحه نمایش داده می شود، مشاهده کنید. این صفحه نمایش اضافه شده یک مزیت بزرگ نسبت به تمام مدل های قبلی دوربین GoPro Hero، حتی مدل 8 است، زیرا می توانید ویدیوی خود را با کنترل بهتری بر سوژه و صحنه خود ضبط کنید.

در سمت راست دوربین GoPro Hero9 یک محفظه ذخیره باتری، یک اتصال کارت SD و یک پورت USB C برای شارژ دوربین قرار دارد که همگی توسط یک پوشش محکم محافظت می شوند. در قسمت پایین دوربین GoPro hero9 محلی برای اتصال دوربین به پایه نگهدارنده یا گیره های مخصوص برای اتصال به لباس یا اشیاء مختلف تعبیه شده است. با استفاده از این موقعیت و ارائه لوازم جانبی GoPro برای نگهداری دوربین، می توانید این دوربین را در هر مکانی متصل کرده و فیلم مورد نظر خود را با کیفیت بالا ضبط کنید.

با استفاده از صفحه نمایش لمسی پشت دوربین GoPro hero9 می توانید به تمام تنظیمات دوربین دسترسی داشته باشید و آن ها را به دلخواه تغییر دهید. دسترسی به مرکز کنترل به سادگی یک تلفن همراه است. با استفاده از همان صفحه لمسی در پشت، می توانید به تنظیمات مرکز کنترل مانند اتصال Wi-Fi، مکان GPS، قفل صفحه و غیره دسترسی داشته باشید.

می‌توانید با جابه‌جایی بین حالت‌های تصویر، ویدیو و تایم لپس، عکس‌ها و ویدیوهای مورد نظر خود را بگیرید. علاوه بر این می توانید به راحتی به گالری عکس ها و فیلم های گرفته شده توسط دوربین GoPro hero9 دسترسی داشته باشید. همچنین تمامی این عملکردها برای صفحه لمسی در اپلیکیشن gopro قابل استفاده و امکان پذیر است.

اپلیکیشن را به صورت رایگان از گوگل پلی اندروید یا اپ استور برای گوشی های آیفون خود دانلود و نصب کنید و به راحتی تنظیمات دوربین GoPro hero9 گوشی موبایل خود را تغییر دهید.

کیفیت دوربین GoPro hero9 برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری نسبت به قیمت آن بسیار مناسب است.

توانایی دوربین GoPro Hero9 برای عکاسی با وضوح 20 مگاپیکسل یک مزیت غیرقابل انکار نسبت به سایر دوربین های قدیمی GoPro Hero است. علاوه بر این می توانید از دوربین GoPro hero9 برای فیلمبرداری سرگرم کننده با وضوح فول اچ دی و 240 فریم بر ثانیه استفاده کنید. باتری دوربین GoPro hero9 1720 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت شارژ تا 6 ساعت می باشد.

می توانید از حالت Horizon Lock برای ضبط ویدیو در حین فعالیت زیاد مانند ورزش استفاده کنید تا صفحه و حالت ضبط شما قفل شود، به این معنی که هر طور دوربین را بچرخانید، سطح و سطح ضبط ثابت می ماند.

همچنین برای عکاسی در این حالت، دوربین GoPro می تواند بهترین انتخاب باشد زیرا سیستم لرزشگیر و لرزشگیر آن از سیستم فوق روان پیروی می کند و نسبت به مدل های قبلی دوربین GoPro Hero ثبات بیشتری را برای تصویر فراهم می کند. ویدئوی ضبط شده با دوربین GoPro hero9 همانند ویدئویی است که با گیمبال حرفه ای گرفته شده است.

دوربین GoPro hero9 برای چه کسانی مناسب است؟

معمولا دوربین های GoPro Hero به عنوان دوربین های اکشن شناخته می شوند، اما با توجه به افزایش قابلیت ها و تنظیمات و کیفیت بالاتر میکروفون داخلی نسبت به سایر مدل ها، می توان گفت که این دوربین GoPro Hero9 برای هر فردی و هر نوعی مناسب است. تیراندازی چه برای تیراندازی پویا مانند تیراندازی در حین ورزش یا عکسبرداری از یک ویدیوی ساده.

برای اطلاعات بیشتر یا خرید دوربین Gopro hero9 می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه های اینترنتی تماس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین گوپرو hero9" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین گوپرو hero9"، کلیک کنید.