نقد و بررسی دوربین گوپرو Hero 8

دوربین GoPro Hero 8

دوربین GoPro Hero 8 : شرکت آمریکایی گوپرو با تولید دوربین های اکشن و ورزشی گامی مثبت در این صنعت برداشته است، این شرکت همچنین تولید کننده نرم افزارهای ویرایش تصویر، لوازم جانبی دوربین گوپرو و ​​همچنین اپلیکیشن های موبایل از معروف ترین شرکت های این حوزه است.

دوربین های ورزشی و اکشن گوپرو را می توان در هر شرایطی مانند رانندگی و موتور سواری، دوچرخه سواری، نصب کلاه ایمنی یا اسکیت برد و حتی زیر آب استفاده کرد و از تصاویر ثبت شده نهایی لذت برد.

یکی از دوربین های اکشن GoPro دوربین GoPro Hero 8 است که این سری از دوربین ها نیز ضد آب هستند، همچنین بسیار محبوب هستند و مزایای زیادی دارند.

در ادامه مقاله به یکی از مدل های GoPro Hero یعنی دوربین GoPro Hero 8 می پردازیم که ویژگی های شگفت انگیزی دارد.

گفته می شود که دوربین اکشن ضدآب جدید GoPro Hero 8 نسبت به Hero 7 موجود، تثبیت کننده ویدیو بهبود یافته، کیفیت تصویر بهتر و گزینه ای برای اضافه کردن طیف وسیعی از لوازم جانبی مستقیماً به دوربین ارائه می دهد.

فیلمبرداری با رزولوشن 4K و 60 فریم بر ثانیه به همراه بهبود کیفیت تثبیت کننده دیجیتال نیز در این دوربین وجود دارد. GoPro می گوید که ویژگی Hyper Smooth که تثبیت کننده دیجیتال است، در GoPro Hero 8 Black بسیار بهبود یافته است که برای کسانی که دوست دارند این دوربین کمترین نویز را ثبت کند، خبر خوبی است.

دوربین GoPro Hero 8

دو زبانه مخفی در پایین دوربین وجود دارد که سخت‌افزار نصب سنتی GoPro را تشکیل می‌دهند که قبلاً لازم بود قبل از استفاده دوربین را قاب کنید.

اگرچه این باعث می شود محصول کمی بزرگتر از Hero7 به نظر برسد، اما در واقع کوچکتر از Hero 7 با قاب است. و از آنجایی که GoPro تقریباً همیشه روی چیزی مانند کلاه ایمنی یا چوب سلفی نصب می شود، این اندازه کوچک به Hero 8 برتری نسبت به مدل های قبلی می دهد.

در دوربین GoPro Hero 8 به راحتی می توانید به کارت حافظه و باتری دسترسی داشته باشید و به لطف درب جدید تعبیه شده در کنار آن، برای تعویض باتری یا کارت حافظه نیازی به جابجایی دوربین از محل نصب ندارید.

در GoPro Hero 8 لنز دوربین پشت شیشه محافظ قرار دارد که نسبت به مدل‌های قبلی ضخیم‌تر و سخت‌تر است، اما از بدنه دوربین بیرون زده و دوربین را باریک‌تر می‌کند، بنابراین در صورت تمایل امکان جدا کردن یا تعویض آن وجود ندارد. برای استفاده از فیلترهای مختلف، به یک چارچوب جداگانه نیاز دارید.

رابط لمسی نیز در این دوربین بهبود یافته است، بنابراین ناوبری آن آسان تر است و دارای یک منوی از پیش تعیین شده جدید است که به شما امکان می دهد به سرعت بین حالت های مختلف برای موقعیت های مختلف جابجا شوید.

دوربین GoPro Hero 8

علاوه بر حالت‌های پیش‌فرض، می‌توانید تا ۱۰ مورد از پیش‌تنظیمات سفارشی خود را برای فعالیت‌ها یا سبک‌های عکس‌برداری مختلف ذخیره کنید و بر اساس آن‌ها را برچسب بزنید. همچنین چهار دکمه قابل تنظیم روی صفحه نمایش به شما امکان دسترسی سریع به تنظیماتی مانند تثبیت، زوم، جبران نوردهی، تراز و موارد دیگر را می دهد.

دوربین GoPro Hero 8 دارای ویژگی تثبیت کننده تصویر اسلوموشن است که می توانید از آن برای ضبط 1080P و 240 فریم بر ثانیه استفاده کنید.

دوربین GoPro Hero 8 دارای لوازم جانبی جدید و انحصاری به نام Mods است که آن را از سری های قبلی متمایز می کند. این لوازم جانبی شامل چراغ LED، نمایشگر چرخان دوم و میکروفون اختصاصی GoPro می باشد که به ویژه برای کسانی که وبلاگ تهیه می کنند گزینه مناسبی است.

برخی از ویژگی های کلیدی دوربین GoPro Hero 8:

  • فیلمبرداری با رزولوشن 4K با حداکثر سرعت 60 بر ثانیه با نرخ بیت 100 مگابیت بر ثانیه
  • مقاوم در برابر آب، مقاوم تا +33 فوت.
  • بسیار سبک و حمل آسان
  • تثبیت کننده ویدئو شگفت انگیز Hyper Smooth 2.0
  • Super Photo + HDR جزئیات باورنکردنی را در عکس ها ارائه می دهد.
  • Time Warp 2.0 برای رندر کردن ویدیوهای تایم لپس عالی است
  • سازگار با برنامه Quik (دسترسی آسان به محتوا و امکان ویرایش عکس و فیلم در لحظه)
  • سازگار با بیش از 30 پایه لوازم جانبی
  • دارای ویژگی Night Lapse است که به شما امکان می دهد از جادوی خیره کننده 4K در شب لذت ببرید.
  • دارای 3 میکروفون داخلی باکیفیت است، اما برای کیفیت بهتر و صدای واضح تر به خصوص برای فیلمبرداری حرفه ای، گزینه ای برای نصب میکروفون خارجی بر روی GoPro Hero 8 وجود دارد.
  • دارای تایمر 3 و 10 ثانیه ای
  • می‌توانید در جریان پخش زنده آن را به HD+ 1080P ارتقا دهید.
  • صفحه نمایش لمسی دارد
  • قابلیت عکاسی HDR و RAW
  • باتری 1220 میلی آمپر ساعتی دارد، مدت زمان شارژ آن به حالت های استفاده بستگی دارد، به عنوان مثال، برای فیلم برداری با کیفیت بالا مانند 1080p، شارژ باتری به سرعت تمام می شود. اما به طور متوسط ​​با 1 ساعت شارژ باتری می توانید 1 ساعت را ضبط کنید.
  • یک برنامه اختصاصی تنظیمات دوربین وجود دارد که می تواند به صورت رایگان در هر دو سیستم اندروید و iOS استفاده شود.
  • قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه micro sd تا 256 گیگابایت
  • فوکوس دستی و اتوماتیک دارد
  • دارای قابلیت GPS و Wifi است که بسیار مهم است.
  • امکان ضبط عکس با عملکرد Live Burst
  • امکان زوم و زوم تا 10 برابر

دوربین اکشن GoPro Hero 8 با توجه به امکانات فراوانی که دارد قیمت مناسبی دارد و برای افراد مبتدی و حرفه ای در موقعیت ها و موقعیت های مختلف گزینه بسیار مناسبی به حساب می آید.

برای اطلاعات بیشتر یا خرید دوربین GoPro Hero 8 می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه های اینترنتی تماس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین گوپرو Hero 8" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین گوپرو Hero 8"، کلیک کنید.