ادامه خریدهای تراکتور؛ 2 مهاجم و یک مربی در راه تبریز!

ادامه خریدهای تراکتور؛ 2 مهاجم و یک مربی در راه تبریز!

به گزارش خبرگزاری ساینس بلاگ؛ به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، سعید مظفری‌زاده سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور اظهار داشت: اسکوچیچ به همراه دستیارانش رزومه چندین مهاجم داخلی و خارجی را بررسی کرده‌اند و مذاکرات فشرده‌ای با گزینه‌های معرفی شده از سوی ایشان انجام گرفته و برخی از این مهاجمان خارجی تمایلی برای حضور در فوتبال ایران نشان نداده‌اند.

وی ادامه داد: با این حال، پیگیری‌ها ادامه داشته و تلاش می‌کنیم طی روزهای آتی یک مهاجم خارجی جذب کنیم؛ همچنین در کنار آن مذاکرات با یک مهاجم داخلی نیز مثبت بوده و توافقات حاصل شده که پس از امضای قرارداد، معرفی خواهد شد.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور خاطرنشان کرد: علیرضا آرتا و پویا پورعلی دو بازیکن جدید تراکتور هستند که برای تقویت تیم در فاز دفاعی و میانه میدان با نظر سرمربی تیم جذب شده‌اند.

وی در رابطه با وضعیت آکادمی باشگاه نیز گفت: در راستای ارتقای کیفیت آکادمی باشگاه، مذاکرات و توافق اولیه با یک مربی کروات انجام گرفته تا ایشان سکان مدیریت آکادمی باشگاه را برعهده گیرد. او سابقه سرمربی‌گری در تیم‌های ملی پایه کرواسی و فعالیت در یکی از آکادمی‌های فوتبال کشورمان را در کارنامه دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ادامه خریدهای تراکتور؛ 2 مهاجم و یک مربی در راه تبریز!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ادامه خریدهای تراکتور؛ 2 مهاجم و یک مربی در راه تبریز!"، کلیک کنید.