نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن Canon EOS 6D Mark II Kit 24-105mm

معرفی کلی دوربین Canon EOS 6D Mark II Kit 24-105mm

در 6 سال گذشته، از زمان معرفی دوربین Canon EOS 6D Mark II Kit 24-105mm Canon EOS 6D، Canon 6D Mark II ظریف ترین و ارزان ترین مدل فول فریم شرکت کانن است.

اگر به عکاسی علاقه دارید و برای اولین بار قصد خرید دوربین دارید، باید دوربین Canon 6D Mark II را انتخاب کنید.

اگرچه بدنه در دوربین های Canon 6D Mark II تغییر چندانی نکرده است، اما تغییرات زیادی در طراحی داخلی آن ایجاد شده است. در قلب دوربین Canon EOS-6D Mark II یک سنسور فول فریم ۲۶ مگاپیکسلی به روز با Dual Pixel Live View قرار دارد.

این ویژگی دوربین Canon EOS 6D Mark II Kit 24-105mm برای عکاسی از سوژه های ساکن بسیار کارآمد است اما زمانی که بخواهید از سوژه های متحرک عکاسی کنید با مشکل مواجه خواهید شد.

سنسور و پردازنده کیت Canon EOS 6D Mark II 24-105 میلی متر

دوربین 24-105 میلی متری Canon EOS 6D Mark II Kit از پردازنده Digic 7 بهره می برد و کمترین حساسیت این دوربین ISO 40000 است و مانند سنسور نوردهی دوربین EOS 80D دارای سنسور نوردهی 7560 RGB+IR می باشد.

Canon EOS 6D Mark II Kit 24-105mm فوکوس

با دوربین Canon EOS 6D Mark II می توانید در حالت فوکوس خودکار پیوسته (Servo) با سرعت 6.5 فریم بر ثانیه عکس بگیرید. ویژگی فوکوس خودکار پیشرفت بزرگی نسبت به مدل قدیمی است.

کیفیت تصویر و عکاسی در دوربین Canon EOS 6D Mark II Kit 24-105mm

دوربین 6D Mark II دارای سرعت فیلمبرداری Full HD 60 فریم بر ثانیه است که می تواند بهترین کیفیت را در حین فیلمبرداری ایجاد کند. رزولوشن این دوربین در هنگام فیلمبرداری 1080/60p است. وسلی، داشتن سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel باعث بهبود عملکرد فوکوس در دوربین می شود.

سرعت عکسبرداری را به 6.5 فریم در ثانیه و کیفیت بالا افزایش می دهد. این فناوری در هنگام عکاسی و گرفتن اجسام ساکن عملکرد بالایی دارد اما در هنگام عکاسی از اجسام متحرک با مشکلاتی مواجه می شود.

این دوربین قابلیت فیلم برداری با کیفیت 4K را دارد. لرزشگیر دیجیتال پنج محوره می تواند لرزش دوربین را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. این مزیت باعث می شود که تصویر در نحوه حرکت و راه رفتن وضوح لازم را داشته باشد.

طراحی بدنه و اتصالات کیت 24-105 میلی متری Canon EOS 6D Mark II

دوربین کانن دارای صفحه نمایش 3 اینچی با قابلیت چرخش است. البته این قابلیت در دوربین های امروزی قابلیت جدیدی به حساب نمی آید اما در دوربین های فول فریم کانن پیشرفت مهمی محسوب می شود.

6D MARK II اولین دوربین فول فریم کانن است که کاربر می تواند صفحه نمایش را در تمام جهات بچرخاند. این نمایشگر قابل استفاده به صورت لمسی است و وضوح تصویر 1.04 میلیون نقطه دارد.

کانن نسبت به مدل قبلی تغییراتی در طراحی بدنه این دوربین منحصر به فرد ایجاد کرده که در نتیجه بدنه ای ارگونومیک با استحکام بالا را به همراه دارد. یکی دیگر از ویژگی های این دوربین GPS داخلی، بلوتوث و وای فای و همچنین مقاومت آن در برابر رطوبت و گرد و غبار است.

صفحه نمایش و منظره یاب Canon EOS 6D Mark II Kit 24-105mm

منظره یاب این مدل 98 درصد محدوده را پوشش می دهد و بزرگنمایی 0.71 دارد.

صفحه نمایش لمسی چرخان و سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel در هنگام فیلمبرداری بسیار خوب عمل می کنند و می توانید با فوکوس دقیق سوژه را در زوایای مختلف تصویر دنبال کنید.

به گونه ای طراحی شده است که حساس به لمس باشد. یک منوی Q با عنوان منوی 6D Mark ii در منوی با عنوان تنظیمات لمسی منوی Q هم برای تغییر تنظیمات و هم برای تعیین نقطه فوکوس در نمای زنده به خوبی کار می کند.

لنز Canon EOS 6D Mark II Kit 24-105mm

در کنار دوربین بدنه Canon EOS 6D Mark II Kit 24-105mm کانن، لنز جدیدی از سری کانن وجود دارد که مشخصات این لنز EF-24-105mm f/4 L IS II USM می باشد.

این لنز به دلیل فواصل کانونی متنوع و پرکاربردش می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما برای زوم استاندارد در نظر گرفته شود.

دوربین عریض 24 میلی متری و تله فوتو معقولی در 105 میلی متر دارد. از جمله قابلیت های این لنز زوم تله فوتو استاندارد می توان به 4 ثابت با بهترین بازده دیافراگم اشاره کرد.

در این لنز باکیفیت از دو لرزشگیر پرسرعت استفاده شده است که قابلیت فوکوس با بالاترین سرعت و بدون نویز را دارد که با کمک موتور به حداکثر سرعت می رسد.

وزن لنز 105-24 حدود 795 گرم و دارای قطر نخ 75 میلی لیتر است. در جلوی لنز محل مخصوصی برای قرار دادن هود تعبیه شده است که در آن هود ثابت می شود.

ساختار لنز از 17 عنصر در 12 گروه تشکیل شده است که شامل پوششی است که امکان تابش خیره کننده در عکس ها را کاهش می دهد. چهار عدسی کروی وجود دارد که یکی از آنها از دو عدسی تشکیل شده است.

دوربین 24-105 میلی متری Canon EOS 6D Mark II Kit را بخرید

تصمیم برای خرید این دوربین کمی سخت است. نزدیکی آن به دوربین قبلی و عرضه دوربین های جدید در همین رده، انتخاب بین این دسته از دوربین های کانن را کمی دشوار می کند. این محصول برای کاربرانی است که قبلا از دوربین های کانن استفاده کرده اند و به ویژگی های EOS آن ها علاقه مند هستند.

انتخاب خوبی است اما افرادی که علاقه ای به دوربین های کانن ندارند باید قبل از انتخاب این دوربین تحقیقات لازم را انجام دهند تا اطلاعات لازم را در مورد جانشینان آن داشته باشند و سپس تصمیم بگیرند.

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر در مورد دوربین 6d mark ii می توانید با تنها فروشگاه های اینترنتی در ایران تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن Canon EOS 6D Mark II Kit 24-105mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن Canon EOS 6D Mark II Kit 24-105mm"، کلیک کنید.