نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن مدل R5

امروز ما در Canon دوربین بدون آینه Canon R5 را معرفی و بررسی خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید

معرفی و بررسی دوربین بدون آینه Canon R5

سنسور استفاده شده در دوربین بدون آینه کانن R5 R5 بسیار به روز است و در کنار آن سنسور Digic X به روز شده نصب شده است که ممکن است همان پردازنده ای باشد که در EOS-1D X Mark III استفاده شده است.

این سنسور کیفیت شگفت انگیز 45 میلیون پیکسل را در اختیار کاربران قرار می دهد و کانن ادعا می کند که این محصول در مقایسه با دوربین EOS R دارای محدوده دینامیکی بالاتری خواهد بود همچنین طبق ادعای کانن، سرعت بازخوانی سنسور افزایش یافته است به همین دلیل اثر شاتر کاهش یافته است.

این ویژگی منحصر به افرادی است که تصمیم به استفاده از شاتر الکترونیکی این محصول دارند.

ترکیب سنسور و پردازشگر تصویر دوربین بدون آینه کانن R5 به شما این امکان را می دهد که با شاتر مکانیکی تا سرعت 12 فریم در ثانیه و با شاتر الکترونیکی 20 فریم در ثانیه به همراه نوردهی تمام اتوماتیک و فوکوس خودکار به طور مداوم عکاسی کنید.

و بافر عمیق این محصول نیز قابلیت شلیک متوالی با تعداد بسیار زیاد را در اختیار شما قرار می دهد. Canon ادعا می کند که اگر از کارت های CFExpress استفاده می کنید، می توانید تا 180 تصویر خام را قبل از کاهش سرعت دوربین ضبط کنید.

در صورت استفاده از کارت های SD UHS-II، این تعداد به 87 تصویر خام با سرعت 12 فریم بر ثانیه کاهش می یابد. این محصول از فرمت فایل CR3 استفاده می کند و حجم هر عکس حدود 35 تا 2 مگابایت می باشد. البته با استفاده از فرمت فایل C-Raw می توان این حجم را به نصف رساند.

برای اطلاعات بیشتر و یا مشاوره در مورد دوربین بدون آینه کانن R5 می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه های اینترنتی تماس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن مدل R5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن مدل R5"، کلیک کنید.